خبرهای داغ:
بیانیه بسیجیان سپاه ناحیه همدان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره):

امام خمینی(ره) پدر جنبش اسلامی امروز است

در بیانیه بسیجیان سپاه ناحیه همدان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) آمده است: امام خمینی (ره) پدر جنبش اسلامی امروز در دنیای اسلام است چراکه انگیزه‌های بیداری اسلامی با الگوپذیری از آرمان‌های بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی به وجود آمده است.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۲۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیجیان سپاه ناحیه همدان به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: گواهی می‌دهیم بر این که تو مردم را با حکمت و موعظه نیکو به سوی پروردگارت فرا خواندی و همچنان که باید، در راه خدا جهاد کردی تا کلمه خدا برترین شود. طلوع امام خمینی (ره)، طلوع عظمت اسلام، احیای عظمت ملی و نقطه آغاز حرکت مسلمانان در مسیر پیشرفتی خارج از قواعد مادی گرایانه غرب و شرق بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی به رهبری امام و جهاد تمام عیار و سدشکنانه آن مرد الهی، نور الهی را در دل تمام موحدان و مستضعفان جهان تاباند و فکر و دل آنان را به سمت و سوی تحقق وعده بزرگ الهی که همان تسلط مستضعفین بر مستکبران است؛ متمایل کرد.

در بیانیه سپاه همدان آمده است: بی تردید امام خمینی (ره) پدر جنبش اسلامی امروز در دنیای اسلام است چراکه انگیزه‌های بیداری اسلامی که همانا چیزی جز بازگشت به عزت ملی و عدالت و آزادی در سایه کلمه توحید نیست همه و همه با الگوپذیری از آرمان‌های بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی و معطوف شدن نگاه‌ها به نقش رهبری پدرانه مقام معظم رهبری، امام خامنه ای(مدظله العالی) به وجود آمده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: می‌خواهیم نهال مقدس جمهوری اسلامی ایران که سی و هشتمین بهار عمر خود را به نظاره نشسته است و با دم مسیحایی و انقلابی خمینی کبیر (ره) در تاریکی سلطه طاغوت و طاغوتیان انفجار نوری را رقم زد و تلألو و روشنایی آن مسیر سعادت و خوشبختی انسان قرن حاضر را هموار و به بشریت ثابت کرد که هنوز دین مبین اسلام توانایی جوابگویی به تمام سوالات و خواسته‌های معقول و مشروع بشری را دارد و حکومت دینی نه تنها توانایی اداره جامعه بشری را دارد بلکه تنها گزینه ای‌ است که امروزه می تواند بشریت را از ظلمات و تاریکی های عصر امروز که از زیاده‌خواهی صهونیزم بین الملل و آمریکا و کشورهای غرب پدید آمده و نمونه آن را در اکثر کشورهای مسلمان از افغانستان و پاکستان و عراق و یمن گرفته تا آفریقا و کشورهای جنوب شرق آسیا و به خصوص اتفاقات سوریه شاهد هستیم رهایی‌ بخشد.

در این بیانیه آمده است: این نظام به برکت رهبری حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب و خلف صالحش حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) امروزه الگوی تمام عیار و کاملی برای تمام کشورها است که اگر اندکی از نسیم این انقلاب در کشورهای تحت ظلم و ستم طاغوتیان زمان بوزد ما بیداری اسلامی را در آنها شاهد خواهیم بود.

در ادامه بیانیه آمده است: بدهی است که دشمنان قسم خورده نظام مقدس که یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است هیچ گاه از پای ننشسته و نخواهد نشست.

این بیانیه می‌افزاید: امروز که بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی خمینی کبیر(ره) را در پیش داریم حضور مردم همیشه در صحنه ملت ایران به خصوص مردم دارالمومنین همدان در مراسم ارتحال و بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد که زمینه ساز انقلاب اسلامی است نشان از حضور همیشگی این خطه همیشه بیدار برای پاسداری از ارزش های والای الهی و اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: ما بسیجیان سپاه ناحیه همدان امسال نیز مانند همه ساله همزمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان‌های خمینی کبیر(ره) و نائب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید پیمان می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات