خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد

اعزام 250 نفر از فامنین به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

فرمانده سپاه ناحیه فامنین از اعزام 250 نفر از بسیجیان فامنین برای مراسم بزرگداشت و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) به مرقد ایشان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۲۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

حسن بهادری یکتا در گفتگو با خبرنگار بسیج در فامنین با تسلیت ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: 250 نفر از بسیجیان فامنینی برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به حرم مطهر ایشان اعزام می‌شوند.

وی افزود: هدف از اعزام بسیجیان حفظ اندیشه‌‌ها و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقابله با جریان تحریف شخصیت ایشان و انتقال آرمان‌ها و اعتقاد و اندیشه‌های والای حضرت امام خمینی(ره) به نسل جوان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین ادامه داد: تبیین و تبلیغ اصول بنیادین،آرمان و ارزش‌های الهی، اسلامی و انقلابی در سیره حضرت امام خمینی(ره) و معرفت افزایی نسل جوان و یادآوری اندیشه های والای امام خمینی(ره) نسبت به مبارزه با آمریکا و شیطان بزرگ از وظایف مهم ما است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: برنامه اعزام کاروان های زیارتی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) از 13 خردادسال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء از جلوی مسجد اعظم آغاز شده و بیش از 250 نفر برای مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد ایشان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار