خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اندیشه‌های امام راحل برگرفته از قرآن و معارف ناب اسلامی است و این مهم رمز جاودانگی امام خمینی(ره) در تمام دوران‌ها است.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۷۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
اندیشه‌های امام خمینی(ره) برگرفته از قرآن و معارف ناب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد امروز در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در آموزش و پرورش استان اظهار داشت: افکار، ظرفیت، مسیر زندگی و شخصیت وجودی امام راحل باید به جامعه و نسل‌های آینده معرفی شود.

وی افزود: اندیشه‌های امام راحل برگرفته از قرآن و معارف ناب اسلامی است و این مهم رمز جاودانگی امام خمینی(ره) در تمام دوران‌ها است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: تمام فرمایشات و اندیشه‌های امام خمینی(ره) برگرفته از قرآن و اسلام و منطبق با فطرت انسان بود.

وی گفت: جامعیت افکار امام راحل سبب شد که علاوه بر ایرانیان، افرادی که از کشورهای دیگر با ملیت‌های مختلف تاکنون امام(ره) را ندیده‌اند، شیفته و مشتاق افکار امام راحل شوند و این امر سبب زنده نگاه داشتن نام و یاد ایشان شده است.

رضوی‌راد عنوان کرد: امام خمینی(ره) با توکل و استعانت از مدد الهی و یاری مردم توانست شاه خائن را از کشور بیرون براند و بعد پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی را پایه‌ریزی و تشکیل دهد و با مدیریت امور تمام توطئه‌های داخلی و خارجی علیه انقلاب اسلامی را دفع کرد.

وی با اشاره به اصول اساسی که امام خمینی(ره) برای حفظ انقلاب اسلامی مدنظر داشت، گفت: اثبات اسلام ناب محمدی (ص) و نفی اسلام آمریکایی، اعتماد به وعده الهی و بی‌اعتمادی به مستکبران از اصول اساسی مورد تأکید امام(ره) بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: امام (ره) حمایت جدی از محرومان و مظلومان جهان را در اولویت قرار داده بود و به شدت با اشرافی‌گری و سلطه‌پذیری مخالف بود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان نیز اظهار داشت: امام(ره) از منظومه فکری خاصی بهره‌مند بود و باید با شناخت کامل اندیشه‌های بلند ایشان را مورد توجه قرار داد.

مصطفی خزاعی با اشاره به ضرورت برقراری ارتباط روحی و معنوی دانش‌آموزان با امام(ره) افزود: توجه به جایگاه مردم، سیاستمدار، معلم اخلاق و عالم توانمند بودن از ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات