خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان خبر داد

برگزاری جلسه هم‌اندیشی استفاده از ظرفیت خیرین نیکوکار در تویسرکان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان از برگزاری جلسه هم‌اندیشی استفاده از ظرفیت خیرین نیکوکار در کمیته امداد امام شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۶۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶

سید سعید حسینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: اولین جلسه هماندیشی استفاده از ظرفیت خیرین نیکوکار شهرستان و استان برای کمک به محرومان و نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار میشود.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان باید با استفاده حداکثری از فضای معنوی به وجود آمده در این ماه و مساعدتهای خیرین در راستای محرومیت زدایی جذب و بستر مناسب برای خدمترسانی به محرومان فراهم شود که این امر با تعامل و تبادل نظر با خیرین امکانپذیر است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان تصریح کرد: بر اساس فرمایشات ائمه اطهار(ع) نباید منتظر بمانیم که افراد محتاج و نیازمند برای کمک به ما مراجعه کنند، بلکه باید برای امدادرسانی به سوی آنها حرکت کنیم.

وی ادامه داد: کمیته امداد یکی از ارگانهای خدمتگزار است که تمام توان خود را برای ارائه خدمات به مستمندان و نیازمندان به کار بسته و این خدمات را با مشارکت مردم و اعمال نظرات خیرین به سرانجام میرساند.

حسینی بیان کرد: تمام موسسات خیریه باید برای ایجاد اشتغال پایدار تلاش کنند و در راستای از بین بردن چهره فقر و تکدی‌گری از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

وی افزود: کمیته امداد و موسسات خیریه همانند حلقه های یک زنجیر هستند و باید با هم در ارتباط باشند و برای شناسایی نیازمندان و شناخت دردها و کاستی های آنان یک سو و با یک هدف حرکت کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان ابراز داشت: نیاز امروز جامعه ریشه یابی و یافتن علت فقر است و کمک‌های مالی باید ساماندهی شود و نهایت دقت در خصوص رساندن منابع مالی به نیازمندان واقعی صورت بگیرد.

وی یادآور شد: خیرین نقش بسزایی در خدمت رسانی به مستمندان دارند و همواره با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود حامیانی جدی و پشتیبانی همیشگی برای محرومین هستند و به خصوص مردم تویسرکان از هیچ اقدامی برای کمک به نیازمندان دریغ نمی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار