خبرهای داغ:
یک کارشناس دینی مذهبی:

امام خمینی(ره) در برابر استکبار جهانی ایستاد

یک کارشناس دینی مذهبی گفت: حضرت امام(ره) در طول مبارزه و به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام اسلامی به طور تمام قد در برابر نظام استکبار جهانی قرار گرفت و آن را بزرگ ترین تهدید قلمداد کرد.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۶۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام بهزاد یوسفی با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر در اندیشه سیاسی حضرت امام(ره) مبارزه با ظلم و استکبار به عنوان یک تکلیف دینی مطرح می‌شود، طبیعی است که این امر در تقویت و دلگرمی نهضت‌های اسلامی نقش بارزی ایفا خواهد کرد.

وی گفت: حضرت امام خميني (ره)معمار كبير انقلاب نيز حمايت از مظلوم و مقابله با ظلم و استعمارستيزي در هر گوشه و نقطه‌اي از جهان را، از جمله آرمان‌هاي انقلاب اسلامي بر مي‌شمرند.

این کارشناس دینی مذهبی عنوان کرد: حضرت امام(ره) در طول مبارزه و به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام اسلامی به طور تمام قد در برابر نظام استکبار جهانی قرار گرفت و آن را بزرگ ترین تهدید قلمداد کرد.

وی گفت: دشمن شناسي و استكبارستيزي لازم و ملزوم همديگر هستند تا دشمن شناخته نشود و زواياي فكري او كشف نشود مبارزه هم پديد نخواهد آمد.

یوسفی افزود: حضرت امام خمینی(ره) به منظور تعیین یکی دیگر از اصول و خط مشی های اساسی برای مبارزه با استکبار جهانی بیان فرمود «ما اگر قدرت داشته باشیم تمام مستکبرین را از بین خواهیم برد».

وی بیان کرد: امام خميني (ره) يكي از نقشه هاي شوم استكبار جهاني و ايادي آن را طرد كردن روحانيت از صحنه سياسي اجتماعي جامعه است بيان مي كند به طوري كه اين طرح از زمان رضاخان شروع شده و در زمان محمدرضا شاه ادامه پيدا مي كند و با فرمول اختلاف بين حوزه ودانشگاه و مدارس و توهين و هتك حرمت و تربيت نيروهاي وابسته عملياتي مي شود.

وی گفت: استكبار با تحميل کردن افكار خود به عنوان تمدن برتر در صدد تضعيف مسلمانان برآمدند كه رهبر كبير انقلاب اين امر مهم را گوشزد كردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات