حجت‌الاسلام رضوی‌راد در گفتگو با بسیج:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» امروز جهانی شده است، گفت:امام خمینی(ره) آمریکا را شیطانی بزرگ معرفی کردند و به حکم قرآن باید با شیطان مبارزه کرد.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۰۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان ضمن تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به پیشگاه امام زمان(عج) ومقام معظم رهبری و امت اسلامی با اشاره به اندیشه‌های امام راحل اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) آمریکا را شیطانی بزرگ معرفی کردند و به حکم قرآن باید با شیطان مبارزه کرد.

وی با اشاره به دیدگاه امام خمینی(ره) در خصوص رابطه با آمریکا افزود: شعار «مرگ بر آمریکا» امروز جهانی شده است و ملت‌های مظلوم براساس اسلام با آمریکای جهانخوار مبارزه می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هیچ کس نمی‌تواند شعار «مرگ بر آمریکا» را حذف کند، ابراز داشت: ما به حکم قرآن باید دشمنان را بشناسیم و با آنها مبارزه کنیم،وظیفه امت اسلامی و ملت‌های مسلمان و تحت ستم در برابر جبهه مستکبرین به سرکردگی آمریکا این است که ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: ملت ما درس آزادگی و استقامت در برابر ستمگران را از عاشوار وامام حسین(ع) گرفته است که فرمود «هیهات من الذله ».

رضوی‌راد با بیان اینکه حضرت امام(ره) با الهام از عاشورا به مبارزه با مستکبرین و جبهه کفر پرداخت و باعث بیداری امت اسلامی شد، گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز امت اسلامی و ملت‌های مظلوم دنیا بیدار شده‌اند و یک جبهه مقاومت اسلامی در برابر کفار و آمریکا واسرائیل ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز تمام جبهه کفر در برابر اسلام قرار گرفته‌اند و به یاری خداوند غلبه و پیروزی با اسلام ناب محمدی (ص) است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: شرایط امروز جامعه بیش از گذشته می‌طلبد تا اندیشه‌های امام خمینی(ره) تبیین شود و در حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مدارس تدریس شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید همواره هوشیار باشیم و با تبعیت از ولایت دشمن را در رسیدن به هدفش ناکام بگذاریم تا شاهد تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات