خبرهای داغ:
امام جمعه فریدونشهر اتمام ۹ دوره کامل مجلس شورای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی را نشان قدرت این نظام دانست و به مردم سفارش کرد از منتخبین خود کار برای حل مشکلات دنیوی و اخروی جامعه را مطالبه کنند.
کد خبر: ۸۶۸۴۶۶۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

 به گزارش باشگاه خبر نگاران بسیج ، امام جمعه فریدونشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته فریدونشهر منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی را به کسب تقوای الهی از راه حل مشکلات مردم توصیه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اباصلت غفاری با اشاره به دهه بهداشت مساجد در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان ، توجه به مساجد را یکی از راه های کسب تقوا برشمرد و با بیان این که مسلمانان باید مسجد را مانند خانه خود بدانند گفت: کسی لیاقت زنده کردن مساجد را پیدا می کند که ایمان به خدا و روز قیامت داشته باشد، به عبادت و بندگی و حلال و حرام توجه کند و خمس و زکات خود را بپردازد.وی اظهار کرد: کسانی که از خدا بیشتر می ترسند بیشتر می توانند مساجد را زنده نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در فریدونشهر اتمام ۹ دوره کامل مجلس شورای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی را نشان قدرت این نظام دانست و به مردم سفارش کرد از منتخبین خود کار برای حل مشکلات دنیوی و اخروی جامعه را مطالبه کنند.

ارسال نظرات