شهردار منطقه 4 تبریز:

تلاش می کنیم تبریز به جایگاه اصلی خود برگردد

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 4 تبریز در آئین افتتاح تقاطع غیر همسطح آخونی، با قول اینکه هر ماه شاهد افتتاح یک طرح بزرگ در این منطقه خواهیم بود، تاکید کرد: تلاش می کنیم تبریز به جایگاه اصلی خود برگردد.
کد خبر: ۸۶۸۱۹۳۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین عالی باف با اشاره به شعار امسال(اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل)، گفت: با پشتیبانی شهردار و شورای شهر و با گام های که برداشته شد، این شعار را در عمل ثابت کردیم.

وی با اشاره به ویژگی های این طرح، اظهار کرد: دهانه 52 متری تقاطع غیر همسطح آخونی، بزرگترین دهانه ای است که تاکنون در تبریز کار شده است.

عالی باف با تاکید به اینکه این طرح به جای 12 ماه، در عرض 9 ماه ساخته شد، ادامه داد: تلاش داریم برای توسعه بیشتر تبریز، طرح ها را با سرعت و کیفیت بیشتر و بهتر انجام دهیم.

وی با اشاره به افتتاح دیگر این شهرداری در خیابان برق لامع، گفت: این طرح با تملک 12 واحد مسکونی و با 7 میلیارد تومان اعتبار به طول 400 متر انجام شده است.

تقاطع غیرهمسطح آخونی به طول 450 متر، با پنج دهانه پل و با اعتبار 12 میلیارد تومان، عصر امروز با حضور جمع زیادی از مسئولان شهری و استانی افتتاح شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار