خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان همدان:

دشمن درصدد به انزوا کشیدن و تحلیل انقلاب اسلامی است

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان همدان گفت: ما با دشمن سرسختی مواجه هستیم که درصدد مقابله با نیروی مقاومت و حزب الله و انزوا و تحلیل انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۲۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم جشن روز جانباز امروز در شهرستان کبودراهنگ با حضور فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه، فرمانده سپاه ناحیه کبودرهنگ و جمعی از مسئولان بنیاد شهید کبودراهنگ و جانبازان معزز در سالن اجتماعات پایگاه هوایی شهید نوژه برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان همدان در این مراسم با تبریک میلاد قمر بنی هاشم(ع) و روز جانباز اظهار داشت: ما با دشمن سرسختی مواجه هستیم که از تمام امکانات خود، از اسلام هراسی و ایران هراسی گرفته تا ترور و ایجاد ترویست درصدد مقابله با نیروی مقاومت و حزب الله و انزوا و تحلیل انقلاب اسلامی است.

ناصر عارف افزود: تا مادامی که پشتیبان ولایت فقیه و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری هستیم احدی نمی‌تواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان ها و ارزش های ما آسیبی برساند.

وی در ادامه با اشاره به میلاد علمدار کربلا حضرت عباس(ع) اظهارداشت: قمربنی هاشم(ع) با ولایت پذیری از امام و پیشوای خود در راه سید الشهدا(ع) که همان اعتلای دین و بشریت استتا پای جان به وظیفه‌اش عمل کرد و از هیچ کوششی در راه امام خود دریغ نکرد و این گونه اسوه و ماندگار شد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان همدان تصریح کرد: در امتداد جانثاری کربلائیان، جانبازان انقلاب ما نیز با پیروی از امام راحل(ره) در عصر غیبت، به وظیفه خود در دفاع از اسلام و قرآن و ارزش‌های انقلاب اسلامی عمل کرده و به کسوت رفیع جانبازی در راه انقلاب نائل آمدند و امروز برای ما به عنوان الگو شناخته می‌شوند.

وی در رابطه با جهاد با کفار در جبهه مقاومت گفت: داعش مخلوق اسکتبار جهانی برای از بین بردن اسلام ناب و قران کریم و ارزش‌های الهی و تحریف دین است.

عارف خاطرنشان کرد: اگر ما امروز با این مزدوران جنایتکار که پستی را به اوج خود رسانده در سوریه و عراق و یمن مقابله نکنیم به فرموده مقام معظم رهبری باید در داخل کشور با آنها به مقابله بپردازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات