خبرهای داغ:
معاون فرماندار کبودراهنگ:

فرهنگ و هنر باید از روستاها شروع شود

معاون فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه فرهنگ و هنر باید از روستاها شروع شود، گفت: روستاها به ویژه مساجد بهترین مکان برای توسعه و رشد جوانان هستند.
کد خبر: ۸۶۷۳۷۹۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، عمرانعلی زیغمی در جلسه نشست هم اندیشی و بررسی مسائل حوزه فرهنگ و هنر شهرستان با تاکید بر اینکه باید از تمامی توان شورای و دهیاران در زمینه فرهنگی استفاده کرد، افزود: فرهنگ و هنر باید از روستاها شروع شود و روستاها به ویژه مساجد بهترین مکان برای توسعه و رشد جوانان هستند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی نباید به صورت مداوم به فکر ساختن و عمران باشند، گفت: بیشترین اعتبارات در راستای ساختمان سازی و عمران هزینه می شود و باید اعضای شورای اسلامی و دهیاران در زمینه فرهنگ و هنر نیز ورود جدی داشته باشند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ نیز با اشاره به وجود هنرمندانی بزرگ و بی نظیر همچون پرویز پرستویی و تیمسار محمد رحیم جوادی گفت: باید تجلیل و قدردانی از هنرمندان را در اولویت کاری قرار بدهیم.

وی با اشاره به آمار ازدواج و طلاق در سطح شهرستان گفت: آمار ازدواج در سال گذشته بیش از یک هزار و 470 نفر و طلاق را 240 مورد بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر کبودراهنگ نیز در ادامه خاطر نشان کرد: عدم توسعه فرهنگی در این شهرستان و عدم توجه به زیرساختارها این منطقه را به منطقه محروم تبدیل کرده است.

ناصر قیطاسی طلاق را حاصل ازدواج ناموفق دانست و گفت: باید در این راستا ازدواج درست را رایج کنیم و با حل مشکلاتی چون اعتیاد و اقتصاد، جوانان را بیشتر از گذشته به سمت ازدواج سوق دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات