خبرهای داغ:
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: از خودگذشتگی، فدارکاری، ولایتمداری شهدا و خانواده های آنان برای تک تک ما مسئولان درس عبرت است.
کد خبر: ۸۶۶۱۲۲۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به همراه تنی از چند هنرمندان این شهرستان به مناسب هفته هنر انقلاب اسلامي از خانواده سه شهید هنرمند شهید «عزت الله الوندی»، شهید «کامران مدحتی» و شهید «بهمن ترکمند» دلجویی کردند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید گفت: سرکشی و دلجویی از والدین و خانواده های معزز شهدا در حقیقت برای روحیه دادن به آنان نیست، بلکه برای روحیه گرفتن ما از آن همه ایثارگری ها است.

محمدمهدی مفتح اظهار کرد: از خودگذشتگی، فدارکاری، ولایتمداری شهدا و خانواده های آنان برای تک تک ما مسئولان درس عبرت است و بی شک با انتخاب مسیر شهدا راهمان را در انجام مسئولیت گم نمی کنیم و در این راه کوتاهی نخواهیم کرد.

وی افزود: همه ما در قبال شهدا و خانواده های آنان مسئول هستیم، اینکه در هر پست و مقامی که هستیم خود را باید مدیون خون های پاک شهدا بدانیم و اینکه چگونه عمل می کنیم باید یک اصل برای ما باشد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی عزت، اقتدار و غرور نظام و ملت را مدیون رویحه جهادی و ولایتمداری شهدا دانست و گفت: تربیت چنین فرزندانی نیکو که جان خود را برای اسلام و انقلاب فدا کردند، اقدام ارزشمندی است که توسط پدران و مادران شهدا به خوبی و زیبایی هر چه تمام انجام گرفته و امید آنکه برنامه ها و اقدامات ما در مسیر شهدا باشد.

مادر شهید بهمن ترکمند نیز عنوان کرد: بهمن می‌گفت اگر شهید شوم که هیچ و اگر اسیر شدم در اسارت، اگر از من بخواهند که اهانتی هرچند کوچک به امام داشته باشم، هرگز تسلیم خواسته های آنان نمی شوم حتی اگر در این راه جانم را بگیرند.

وی همچنین از اخلاص در رفتار، اخلاق، کردار و ولایتمداری دو فرزند شهید خود گفت و افزود: روحیه ایثارگری فرزندان شهیدم بر کسی پوشیده نبود، به طوری که شهید بهمن حقوق دریافتی خود را در بین نیازمندانی که می شناخت تقسیم می کرد.

گفتنی است؛ خاطره گویی از شهدای هنرمند توسط دوستان و همرزمان آنان و خانواده معززشان از دیگر برنامه های این بازدید بود.

شهرستان تویسرکان 755 شهید گلگون کفن تقدیم به اسلام و نظام کرده است که از این میان 14 شهید جز شهدای هنرمند هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات