خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس نهم شورای اسلامی:

روز تصویب برجام غم‌انگیزترین روز مجلس برای من بود

نماینده مردم همدان در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه هیئت نظارت بر برجام، باید در برابر تصمیمات آمریکا، تصمیمات قاطع و خردمندانه اتخاذ کند، گفت: روز تصویب برجام در مجلس با آن کیفیت، غم‌انگیزترین روز برای من در دوران نمایندگی بود.
کد خبر: ۸۶۶۹۷۵۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر ابراهیم کارخانه‌ای در جمع کارکنان تیپ32 انصارالحسین(ع) هدف نهایی دشمن از مذاکرات را نفوذ در ساختارهای امنیتی و اقتصادی عنوان کرد و بیان داشت: راه تحقق این نفوذ تغییر محاسبات فکری مردم نسبت به دفاع از نظام است.

وی افزود: تلقی دشمن از محدود کردن فعالیت هسته‌ای توسط ایران، این است که جمهوری اسلامی را به عقب نشینی وادار کند که مسئولان باید در قبال این تصور دشمن موضع‌گیری و برخورد لازم را انجام دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه، خیال دلسوزی و همکاری با ایران را ندارد، گفت: در سال‌های بین 82 تا 84 که ما فعالیت‌های خود را تعطیل کردیم هشت قطعنامه توسط شورای حکّام علیه ما صادر شد و این باید مایه عبرت دولت مردان و مذاکره‌کنندگان قرار می‌گرفت.

وی راهبرد کنونی آمریکا در قبال ایران را برخلاف راهبرد قدیم که نفوذ عمودی و جنگ سرد بود دانست و گفت: راهبرد کنونی دشمن نفوذ افقی یا جنگ نرم است که تاکتیک آن مذاکره و امتیاز گیری است.

* قشر نخبگان جامعه مخاطب اصلی جریان نفوذ دشمن

کارخانه ای مذاکره، خدعه، نفوذ، فشار ، مهار و براندازی را 6 مرحله دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: مخاطب اصلی جریان نفوذ دشمن قشر نخبگان جامعه است.

وی با اشاره به نقض عهد آمریکایی‌ها در برجام تأکید کرد: ایران تعهدات خود را بطور کامل و شفاف انجام داد، اما طرف مقابل مرتباً تکرار می‌کند که انجام تعهدات ما زمان‌بر است و در کنار این مسئله نیز، به اموال بلوکه شده ایران دستبرد می‌زند و تحریم‌های جدید با بهانه‌های گوناگون را به‌کار می‌گیرد؛ در حالی که مقام معظم رهبری شرط کردند که با نقض تعهدات توسط آمریکا و وضع تحریم‌های جدید به هر بهانه‌ای، فعالیت‌ها را از سر بگیرید و برجام را متوقف کنید.

نماینده مردم همدان در مجلس نهم شورای اسلامی همچنین با اشاره به نوع عملکرد مجلس در قبال برجام عنوان کرد: متأسفانه مجلس نتوانست قدرتمندانه در این قضیه وارد شود و مسئله مهم و حیاتی کشور را در کوتاهترین زمان ممکن تصویب کرد و روز تصویب برجام در مجلس با آن کیفیت، غم‌انگیزترین روز برای من در دوران نمایندگی بود.

وی با اشاره به راه سخت ایران در بازگرداندن فعالیت خود در صورت نقض برجام، راه برخورد با کارشکنی‌های آمریکا را برخورد عزتمندانه با تحرکات عهدشکنانه آنان دانست و خاطرنشان کرد: هیئت نظارت بر برجام، باید در برابر تصمیمات آمریکا، تصمیمات قاطع و خردمندانه اتخاذ کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات