فرماندار شهرستان بهار گفت: تمام مدیران دستگاه ها نسبت به وظایفی که دارند باید پاسخگو باشند و اگر در اجرای برنامه ها مشکلاتی دارند باید با همکاری همدیگر حتی درخواست نیاز از استان نسبت به رفع آن اقدام کنند.
کد خبر: ۸۶۶۵۲۲۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محسن مرادی پناه امروز در نخستین کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان بهار با اشاره به دستاوردهای دولت در سال گذشته اظهار داشت: توفیق‌ها و پیروزی‌های ملت ایران در سال 94 کم نظیر بوده و باید این پیروزی‌ها را قدر دانست.

وی با بیان اینکه همه مسئولین و مردم باید در راستای اجرایی شدن شعار سال 95 گام بردارند، افزود: یکی از دستاوردهای بسیار مهم دولت در سال گذشته موضوع برجام است که با موفقیت به سرانجام رسید.

فرماندار شهرستان بهار با اشاره به اینکه حلال مشکلات تنها برجام نیست، گفت: باید به نحو احسن از این موضوع استفاده کرد چراکه یک لحظه غفلت باعث می شود که سال‌ها عقب بمانیم.

وی با بيان اينکه دیگر اقدامات برجسته دولت اجراي طرح تحول نظام سلامت است، اظهار داشت: این طرح در کشور باعث کاهش پرداختي از جيب مردم و افزايش رضايتمندي مراجعه کنندگان شده است.

مرادی پناه افزود: در حال حاضر وضعیت و تجهیزات مکان‌های درمانی پیشرفت مناسبی را داشته است و امیدواریم شاهد ارتقای سلامت در این شهرستان باشیم.

وی عنوان کرد: تمام مدیران دستگاه ها نسبت به وظایفی که دارند باید پاسخگو باشند و اگر در اجرای برنامه ها مشکلاتی دارند باید با همکاری همدیگر حتی درخواست نیاز از استان نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی افزود: دستگاها باید مانند سال های گذشته برنامه های یکساله خود را جمع آوری کنند و تحویل دهند.

فرماندار شهرستان بهار با اشاره به برنامه‌ریزی مناسب جهت اجرای برنامه‌ها گفت: ممکن است تمام برنامه‌ها تحقق پیدا نکند اما با برنامه‌ریزی عملکرد بهتری را خواهد داشت.

وی در ادامه بیان داشت: نباید منابع ملی را به هدر داد و صرف هزینه باید کارشناسانه صورت گیرد.

مرادی‌پناه با بیان اینکه بعضی از حفاری ها درست صورت نگرفته است، گفت: این امر باید با تحقیق و بررسی مناسب صورت گیرد تا در زمان اوج مصرف آب با مشکل روبرو نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات