خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

پیشرفت‌های علمی کشور باعث ایستادگی در مقابل دشمنان است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور گفت: توجه ویژه به علم، دانش و خودباوری منجر به ایستادگی مردم ایران در مقابل زورگویان و دشمنان ظالم شده است.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۴۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، محمدابراهیم الهی‌تبار امروز در مراسم فارغ‌ال با اشاره به ثمر نشستن تلاش چهار ساله دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان باید با تلاش خود در راستای توسعه و آبادانی کشور سهیم و در حفظ میهن اسلامی بسیار کوشا باشند.

وی با تاکید بر اینکه علم و دانایی باعث ماندگاری کشور ایران در دنیا می‌شود، گفت: این اساس جمهوری اسلامی ایران به منظور دستیابی به دانش و علوم جدید است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان درخصوص هدف علمی دانشگاه‌ها در سطح کشور افزود: این هدف علمی که در سال‌های گذشته باعث تحریم ظالمانه شده بود چراکه دشمن نمی‌خواهد کشور ما با توسعه علمی مستقل و بی‌نیاز شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه و گسترش علم باعث پرورش اندیشمندان و دیپلمات‌ها می‌شود: این اندیشمندان در میزهای مذاکره به غربی ها ثابت کردند که دستیابی به انرژی هسته‌ای با علم و آگاهی بوده و تحریم‌ها علیه کشور ما صادر شده است.

الهی‌تبار درخصوص توافق هسته‌ای و برجام گفت: دولت با برجام تهدیدهای بزرگی را از جمهوری اسلامی رفع کرد و فضای امید را به مردم ایجاد کرد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور و با قدردانی از زحمات بی شائبه جامعه علمی کشور و ایستادگی آنها در مقابل زورگویان اظهار کرد: توجه ویژه به علم، دانش و خودباوری منجر به ایستادگی مردم ایران در مقابل زورگویان و دشمنان ظالم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار