خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

تحقق اقتصاد مقاومتی شکست استکبار جهانی را به دنبال دارد

فرمانده سپاه ناحیه بهاربا اشاره به ناگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: مردم و مسئولان باید در راستای اقتصاد مقاومتی اهتمام بیشتری از خود نشان دهند تا با تحقق آن بار دیگر شاهد شکست استکبار جهانی باشیم.
کد خبر: ۸۶۵۷۳۹۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
سرهنگ غلامرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در بهار ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید اظهار داشت: نامگذاری سال 95 با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اقدام هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب است که هر ساله این نامگذاری‌ها رهنمون مسئولان و مردم است.

وی افزود: تجربه چندین ساله نشان می‌دهد که کشورهای استکباری نمی‌خواهند پیشرفت‌های ایران اسلامی را ببینند و با هر حربه‌ای درصدد ضربه زدن به این انقلاب هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار اضافه کرد: دشمنان یک بار با جنگ‌های منطقه‌ای و باری دیگر با تحریم‌های اقتصادی و هزاران بهانه دیگر می‌خواهند جلوی این ملت انقلابی را بگیرند.

وی ادامه داد: ملت غیرتمند و انقلابی ایران با این همه فشارها نه تنها تسلیم نشده بلکه در تمام زمینه‌ها به پیشرفت‌های قابل تقدیری رسیده است.

رجبی با آروزی سربلندی و پیروزی ملت سرافراز و انقلابی ایران در تمام عرصه‌ها عنوان کرد: مردم و به ویژه مسئولان باید تلاش خود را هر چه بیشتر کنند و در راستای اقتصاد مقاومتی اهتمام بیشتری از خود نشان دهند تا با تحقق آن بار دیگر شاهد شکست استکبار جهانی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات