خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار مطرح کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: مسئولان باید باور کنند که حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو اقدام و عمل انقلابی آنان است.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۰۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
حجت الاسلام حسن یارعبادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در بهار با تبریک سال جدید اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بیانگر این است که دولت مردان جمهوری اسلامی باید با اقدام و عمل خود وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه دیگر زمان شعار دادن تمام شده است، افزود: مسئولان باید باور کنند که حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو اقدام و عمل انقلابی آنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور نباید چشم امید به دیگران داشته باشند چراکه آنها هیچ گاه نخواسته و نخواهند خواست که مشکل اقتصادی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مسلمان حل شود.

وی ادامه داد: دشمنان همواره تلاش کرده‌اند که ایران و کشورهای مسلمان را بازار خرید محصولات خود کنند بنابراین آنها همیشه به دنبال کارشکنی و مشکل‌آفرینی در منطقه بوده‌اند.

عبادی با تأکید بر همت والای مسئولان و مردم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: ما باید با شعار اقتصاد مقاومتی به جنگ اقتصادی دشمنان برویم.

وی عنوان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر شعار اقتصادی امسال بیانگر این است که اولویت اول کشور باید حل مسائل اقتصادی باشد که این مهم نیز در گرو اقدام توانای جوانان و مدیران انقلابی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات