خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمن به دنبال صید نیروهای انقلابی است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمن به دنبال صید نیروهای انقلابی است و به هر طریقی می‌خواهد نیروهای ارزشی را آلوده کند بنابراین دائماً باید مراقب باشیم و غفلت نکنیم.
کد خبر: ۸۶۵۱۸۴۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) در حسینیه حضرت زهرا(س) از عملکرد یگان در ماموریت های طول سال جاری تقدیر کرد و اظهار داشت: پیشرفت کارکنان یگان و این توفیقات، نعماتی است که خداوند شامل حال ما کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بیان کرد: با حضور شهدای مدافع حرم عطر دل انگیز شهید و شهادت در استان دمیده شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش قافله‌سالار شهیدان حرم، سردار شهید «حاج حسین همدانی» افزود: سردار شهید همدانی را نباید متعلق به استان دانست چراکه این شهید والامقام فراتر از ایران اسلامی و در حیطه مقاومت نقش بسزایی داشت.

وی تصریح کرد: نقش شهید و شهادت یک حرکت عظیم و موجی در کشور و به خصوص در حیطه مقاومت و ارزش‌های انقلاب اسلامی به وجود آوردند و روحیه‌ای که در سطح کشور و استان به وجود آمد نیز حاصل خون این شهیدان است.

ابوحمزه با اشاره به رسالت و تکلیف ما در مقابل شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم ابراز داشت: بهترین الگویی که میان ما و شما اثرگذار است توجه به شهداست و اعتقاد ما بر این است که شهدا زنده‌اند و روحشان حاکم است.

وی با بیان اینکه نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه تحولی ایجاد کرده و دوست و دشمن به این جایگاه اقرار دارند، ادامه داد: باید افق دیدمان را بالا ببریم و ببینیم سپاه در کجای جهان قرار دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: پاسدارن باید به نقش و رسالت خود پی ببرند، الگوی ما پاسداران، شهدا هستند بنابراین باید تلاش کنیم از خود و فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری کنیم.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال صید نیروهای انقلابی است و به هر طریقی می‌خواهد نیروهای ارزشی را آلوده کند بنابراین دائماً باید مراقب باشیم و غفلت نکنیم.

ابوحمزه تصریح کرد: ما باید آمادگی انفرادی و یگان را بالای 100 درصد ببریم و در همه حال آماده و گوش به فرمان باشیم و باید حد اکثر در تمام ابعاد تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات