خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان خبر داد

آموزش 2460 نفر از بسیجیان ناحیه همدان در دوره‌های تربیت وتعالی

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری جلسات تربیت و تعالی گفت: 2 هزار و 460 نفر از بسیجیان ناحیه همدان طی امسال در سه مرحله با هدف افزایش بصیرت در این جلسات شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۵۱۰۵۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
سرهنگ مرتضی صیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: برگزاری مجموعه نشست‌های تربیت تعالی بسیجیان شهرستان همدان توانست گامی در راستای ترسیم چشم‌انداز روشن از تربیت دینی بردارد.

وی با اشاره به برگزاری پیوسته و مستمر جلسات تربیت و تعالی طی سال جاری افزود: 2 هزار و 460 نفر از بسیجیان ناحیه همدان طی سه مرحله با هدف افزایش بصیرت و ارائه مبانی امربه معروف ونهی از منکر در این جلسات شرکت کرده‌اند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: بسیجیان با برگزاری این مجموعه جلسات تربیت تعالی توانستند با نوآوری و شکوفایی و تولید دانش در زمینه تربیت دینی و قرآنی آشنا شوند.

وی ابراز داشت: طی امسال به همت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان 54 نفر از بسیجیان سپاه ناحیه همدان به دوره های تربیت و تعالی استانی و حدود 30 نفر نیز به دوره تربیت و تعالی خانوادگی در شهر مقدس مشهد و بندرانزلی اعزام شده‌اند.

صیدی با بیان اینکه عمق‌بخشی و افزایش اعتقاد و معنویت بسیجیان و آشنایی پاسداران با سیره و سبک زندگی اسلامی از اهداف دیگر برگزاری این جلسات بوده است، خاطرنشان کرد: در هفته عقیدتی از مربیان عقیدتی این ناحیه تجلیل و قدردانی شد.

وی در پایان گفت: عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان در ماه مبارک رمضان نیز با دعوت از اساتید برتر استانی نشست‌های تفسیر قرآن کریم و درس اخلاق را برای پایوران خواهر و برادر برگزار کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات