خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بهار مطرح کرد

ترویج فرهنگ شهید مطهری راه‌گشای مشکلات امروز جامعه

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بهار گفت: ترویج فرهنگ شهید مطهری راه‌گشای بسیاری از مشکلات امروز جامعه است.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۹۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
ترویج فرهنگ شهید مطهری راه‌گشای مشکلات امروز جامعهمحمد یوسفی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: ترویج فرهنگ شهید مطهری راه‌گشای بسیاری از مشکلات امروز جامعه است و باید به شخصیت ایشان و تفکر ناب این شهید بزرگوار در این موقعیت بیشتر توجه شود.

وی با بیان اینکه شهید مطهری برای معرفی اسلام ناب محمدی به معنای واقعی تلاش کرد، افزود: آثار این شهید والامقام امروز از منابع مهم برای شناخت مبانی دینی و اخلاقی است.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بهار با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته عقیدتی در سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: تجلیل از اساتید و مربیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی و طرح صالحین، گردهمایی و حضور در نماز جمعه از اهم برناممه‌های این هفته است.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و زنگ سپاس در مدارس، مسابقه مقاله‌نویسی و اعزام زائران به راهیان نور در غرب کشور با هماهنگی تربیت بدنی سپاه ناحیه بهار نیز از دیگر برنامه‌ها است.

یوسفی یادآور شد: نشست علمی حکمت مطهر نیز در حوزه علمیه و توسط طلاب بسیجی زی هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: برگزاری محفل روشنگری، کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقه نقاشی و خطاطی(در سطح بسیج و خانواده پاسداران)، کوهپیمایی بسیجیان و محفل انس با قرآن نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بهار دیدار کارکنان و مدیران، فرماندهان بسیج با خانواده شهدا به‌ویژه شهدای معلم و امام جمعه شهرستان، را بخشی از برنامه‌های هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه و بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار