خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه فامنین خبر داد

برگزاری دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای مرحله دوم در فامنین

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه فامنین از برگزاری دوره تربیت وتعالی ناحیه ای مرحله دوم در ناحیه مقاومت بسیج فامنین خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۴۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲

محمدجواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در فامنین اظهار داشت: دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای ویژه مخاطبین خاص نمایندگی روز دوشنبه 26 بهمن ماه در سالن 9 دی سپاه ناحیه فامنین برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره تحکیم و ارتقای پایه‌های معرفتی، بصیرتی، اخلاقی و معنوی مدیران بسیج و عمق‌بخشی و استحکام پایه‌های اعتقادی بسیج بر اساس فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و آشنایی بیشتر مخاطبین خاص حوزه نمایندگی ولی فقیه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: مجمع تربیت و تعالی ناحیه‌ای، برنامه‌ای آموزشی است که با سرفصل‌های مشخص و با موضوع امر به معروف و نهی از منکر به روش حضوری سه مرحله یک روزه و در هر مرحله دو کلاس آموزشی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره با حضور 300 نفر از مسئولین شعب نمایندگی در حوزه‌ها، مسئولین نظارت و تأیید صلاحیت پایگاه‌ها، شورای فرماندهی حوزه، فرماندهان گردان، فرماندهان پایگاه‌ها و شورای امر به معروف ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان دوره نیز برای تمامی افراد شرکت‌کننده گواهی پایان دوره صادر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار