خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ تأکید کرد

جهاد فرهنگی وظیفه امروز مربیان عقیدتی سیاسی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: وظیفه اصلی مربیان عقیدتی سیاسی و معلمین امروز ما جهاد فرهنگی انتقال و ترویج اندیشه شهید مطهری است.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۳۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام علی دانیالی در دیدار با امام جمعه شهرستان کبودراهنگ ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: وظیفه مربیان عقیدتی انتقال پیام معنوی و انتقال و ترویج اندیشه شهید مطهری است.

وی با بیان اینکه از دیگر وظایف مربیان عقیدتی ارتباط دادن مخاطبین با خدا و ارزش‌های الهی است، افزود: قلم و آثار آنها زمانی ارزشمند می‌شود که در راستای ترویج معارف الهی و اهداف شهدای گرانقدر اسلام و قرآن باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با تأکید بر احیای برخی از سنت‌های الهی که امروز به فراموشی رفته‌اند، گفت: همه معلمان، مربیان و مروجین دین وظیفه و تکلیف احیای این سنت‌ها را بر عهده دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) افزود: اگر کسی در راه روشنگری کوشش و تلاش کند و از یک انحراف فکری جلوگیری کند یک جهاد فرهنگی انجام داده است.

دانیالی عنوان کرد: اگر قلم و گفتار متکلم و نویسنده برای تبلیغ و گسترش گمراهی و ضلالت و انحراف و تکفیر باشد آن آثار و مطالب انحرافی باید دفع و با آنها مبارزه اعتقادی و جهاد فرهنگی شود.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی مربیان و معلمین امروز ما جهاد فرهنگی و مبارزه با منحرفین و کسانی است که می خواهند در جامعه بدعتی ایجاد کنند و در این راه باید از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار