خبرهای داغ:
مسئول تربیت‌وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

برگزاری یازدهمین دوره تربیت و تعالی پایوران رسمی در همدان

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری یازدهمین دوره تربیت و تعالی پایوران رسمی در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۱۵۹۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
محمدرسول زند در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: معاونت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به منظور رشد و تعالی و بصیرت‌افزایی پایوران، ایجاد فضای نشاط و صمیمیت بیشتر بین همکاران و در راستای عمل به منویات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در رشد و تعالی معرفت و معنویت کارکنان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرده است.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته یازدهمین دوره تربیت و تعالی پایوران از تاریخ 28 آبان ماه سال جاری به مدت 10 روز و با حضور تعداد 105 نفر از کارکنان در مرکز آموزش‌های عقیدتی سیاسی شهید مفتح استان آغاز شده است.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: یازدهمین دوره از دوره های تربیت و تعالی با هدف ارتقاءسطح باورهای دینی و اعتقادی پایوران سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بهره‌گیری از اساتید توانمند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: افراد حاضر در دوره با مباحثی از قبیل ولایت فقیه، معاد و مباحث تربیتی، بررسی شبکه های اجتماعی،تجارب دوران دفاع مقدس و سایر مباحث اقتضایی آشنا شده و به هم اندیشی می‌پردازند.

زند هدف از اجرای این برنامه را تربیت دینی، تحکیم مبانی اعتقادی، رشد فضائل اخلاقی و تعمیق معرفت و معنویت و بصیرت‌افزایی پایوران عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که سرچشمه مباحث تربیتی و اخلاقی است از مهمترین اهداف این دوره‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات