خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری دوره تربیت و تعالی بسیج، مرحله ناحیه‌ای با شرکت ۶۰۰ نفر در نهاوند خبرداد.
کد خبر: ۸۵۶۳۹۹۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سیدعلی موسوی‌تبار با اشاره به برگزاری دوره‌های‌ تربیت و تعالی بسیج اظهار داشت: برگزاری این دوره‌ها در سال جاری با نگاه تحولی در امر آموزش‌های ویژه بسیج، مخاطبان خاص و مشترک، نمایندگی ابلاغ دوره‌های تربیت و تعالی به سه شکل حوزه‌ای، ناحیه‌ای و استانی صورت می‌گیرد.

وی از برگزاری دوره تربیت و تعالی بسیج، مرحله ناحیه‌ای در نهاوند خبر داد و گفت: این دوره‌ها به‌ منظور احیاء فرایض واجب فراموش‌شده در شهرستان نهاوند برگزار شد که دو مرحله دیگر این دوره در پاییز و زمستان سال جاری برگزار می‌شود.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اهمیت اجرای این دوره‌ افزود: اهمیت و نقش این دوره‌ها در بصیرت و ارتقاء سطح بینش اعتقادی و سیاسی بسیجیان موثر است.

وی ادامه داد: در این دوره از فرماندهان و مدیران مسئول شهرستان برای احیاء فریضه واجب امربه‌معروف که موضوع جلسه اول این طرح است دعوت شد که مدیران شهرستان از آن استقبال کردند.

موسوی‌تبار هدف از برگزاری این طرح را ارتقاء سطح باورهای معنوی، اعتقادی و آمادگی یگانی در راستای افزایش و تعمیق معنویت در جامعه و احیاء فرایض واجب فراموش‌شده همچون امربه‌معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مرحله اول ۶۰۰ نفر از مدیران و مسئولان بسیج که در حوزه‌های کارمندی، محلات، اقشار و اصناف فعال بودند و به سهم خود بر جامعه تأثیرگذار هستند حضور یافتند که در دو مرحله بعدی نیز شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات