خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: آمادگی دفاعی مدارس در 22 آموزشگاه خواهران کبودراهنگ در دوره متوسطه اول، پایه 7 و 9 در شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۷۲۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، محمود بداغی در جلسه هماهنگی هفته عقیدتی سیاسی با گرامیداشت یاد و خاطر شهید مطهری اظهار کرد: شهید مطهری متفکرترین مغز انقلاب اسلامی است که با نشأت گرفتن از اندیشه امام خمینی (ره) در رویایی با دشمنان انقلاب اسلامی بسیار تلاش می کردند.

وی در خصوص نقش معلمان که عامل اصلی خودشناسی، هدایت و راهنمایی بشر به سوی خداشناسی هستند، گفت: معلمان زمینه انسان سازی افراد جامعه را فراهم می‌کنند و باید با آگاهی و تدبیر خود در راستای آگاه‌سازی دانش‌آموزان تمام توان خود را به کار ببرند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به اینکه معلمان ادامه دهندگان راه انبیاء الهی هستند تصریح کرد: معلم بعد از نقش پدر و مادر نقش مهمی را در تربیت دانش آموزان دارد و با جایگاه بسیار والایی معلمان باید آنها را گرامی بداریم.

وی در ادامه درخصوص برگزاری آمادگی دفاعی مدارس در 22 آموزشگاه متوسطه اول پایه 7 و 9 با 843 دانش‌آموز گفت: در این کلاس‌ها مقابله با جنگ نرم، آسیب های ماهواره و ... تدریس شد.

وی سخنرانی آیت الله موسوی اصفهانی را از شاخص ترین برنامه های هفته سیاسی عقیدتی دانست و گفت: کوهپیمایی پایوران، غبارروبی مزار شهدای گمنام، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر شهرستان و پایوران، تجلیل از اساتید و مربیان، معلمان برتر بسیجی، دیدار با امام جمعه و زنگ سپاس معلم از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز با اشاره به اینکه عقاید منبع و سرچشمه اخلاق و رفتار نیک است، اظهار کرد: عقاید همانند یک درخت است که اگر ریشه و بن قوی داشته باشد شاخ و برگهای آن نیز بهتر خواهد بود.

حجت الاسلام علی دانیالی در پایان گفت: اعتقادات صحیح هرچه عمیق‌تر و قوی‌تر باشد میوه آن نیز که نماز و واجبات است بیشتر و بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات