خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه:

دشمن و فتنه‌گران با نفوذبه دنبال تهی کردن نظام از درون هستند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: فتنه‌گران و استحاله‌شدگان فرهنگ پوشالی غرب که دست به دامان آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند، می خواهند با نفوذ، نظام را از درون تهی کنند تا دست دشمنان برای تعرض باز شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۶۸۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در یادواره 72 شهید شهر سرکان به نفوذ جریان غرب‌گرا در کشور و طراحی سه فتنه از ابتدای انقلاب تاکنون از سوی آنان اشاره کرد و بیان داشت: فتنه گران و استحاله شدگان دو جریان غرب گرایی هستند، که خیانت بنی صدر در دفاع مقدس، واقعه تیر78 و فتنه سال 88 را رقم زدند.

وی با تأکید بر عمل به منویات رهبری به عنوان هدایتگر امت اسلامی، اظهار کرد: فتنه‌گران و جنش سبز در سال 88 انتخابات را بهانه‌ای قرار دادند تا به واسطه آن ایران اسلامی را به نابودی بکشاند که خوشبختانه با بصیرت‌دهی و رهبری مدبرانه امام خامنه ای(مدظله العالی) راه به جایی نبردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر جریان نفوذ با توجه به منویات رهبری به ویژه در ماه‌های اخیر برای انتخابات نقشه‌های شوم در سر دارند، افزود: فتنه‌گران و استحاله‌شدگان فرهنگ پوشالی غرب که دست به دامان آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی زده‌اند، می خواهند با نفوذ در مجلس شورای اسلامی و خبرگان، نظام را از درون تهی کنند تا دست دشمنان برای تعرض باز شود.

وی تصریح کرد: یک روز به بهانه های واهی به صدا و سیما حمله می کنند، روز دیگر به نماز جمعه و روزی دیگر نیز به سپاه و بسیج تا در نهایت به ولایت ضربه بزنند که خوشبختانه مردم همیشه در صحنه پاسخ دندان شکنی به این غرب زده‌های داخلی و حامیان آنها در راهپیمایی 22 بهمن ماه دادند.

ابوحمزه عنوان کرد: روزی هم این غرب زده ها از حضور مستشاری مدافعان حرم ناراحت می شوند و درک نمی کنند که چرا مقام عظمای ولایت فرمودند «رهبری اگر شهدای مدافع حرم نبودند باید در کرمانشاه و همدان با دشمنان می جنگیدیم.»

وی در ادامه با اشاره به وظیفه سنگین تک تک افراد جامعه برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات هفتم اسفند ماه سال جاری، گفت: در وهله اول حضور پر رنگ و انقلابی تمامی آحاد جامعه در انتخابات مهم است و در مرحله بعد انتخاب فرد اصلاح اهمیت دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه فرد اصلح را باید با ملاک ها و شاخصه هایی شناخت، عنوان کرد: بایدها و نبایدهایی که یک کاندیداها داشته باشد و قرار است به او رأی دهیم بسیار مهم است.

وی داشتن تدین، شجاع بودن، اعتقاد به اسلام، نظام و انقلاب و به ویژه ولایتمداری را از باید های یک کاندیدای اصلح برشمرد و افزود: فتنه خط قرمز انتخابات است و کسانی که در جریان فتنه 88 حضور داشته و یا از حامیان این آشوب بزرگ بودند و یا اینکه در این باره سوکت کردند و موضع خود را روشن نکردند برای اینکه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و یا خبرگان رهبری شوند، صلاحیت ندارند و اصلح نیستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات