خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: نباید فکر کنیم که دوران دفاع مقدس به پایان رسیده بلکه دفاع مقدس همچون نگینی درخشان در خارج از کشور در مبارزه با تکفیری‌ها که قصد دارند این جنگ را به مرزهای ما نزدیک کنند ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۴۲۴۷۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری امروز در یادواره شهدای روستای کوزره با تاکید بر جایگاه شهدای این مرز و بوم به ذکر خاطراتی از شهیدان زارعی پرداخت و اظهار داشت: یکی از بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس بازدارندگی است که عامل اصلی برای ایجاد امنیت در کشور شده است.

وی یادآور شد: امروز بیشتر تلاش دشمنان هدف قرار دادن خانواده‌های اصیل و معتقد و متدین است و راه مقابله با آن بصیرت و آگاهی و مراقبت بیشتر از جوانان این مرز و بوم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: نباید فکر کنیم که دوران دفاع مقدس به پایان رسیده بلکه دفاع مقدس همچون نگینی درخشان در خارج از کشور در مبارزه با تکفیری‌ها که قصد دارند این جنگ را به مرزهای ما نزدیک کنند ادامه دارد و فرزندان این مرز و بوم با دستان توانمند و تقدیم خون پاک خود نقشه تکفیری‌ها و ایادی آنها را ناامید می‌کنند.

وی عنوان کرد: امروز سرمایه ملی آینده ما شما جوانان و نوجوانان قدرشناسی هستید که در مراسم تشیع و تدفین شهدا حضور پیدا می‌کنید و اشک می‌ریزید و همین کار شما لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

ظفری گفت: هر کشوری در دنیای امروز متکی به توان و ظرفیت داخلی خود نباشد کشوری از پیش شکست‌خورده است که همه دشمنان انقلاب اسلامی با انواع ترفندها مانند فشار اقتصادی، تهاجم فرهنگی و با ایجاد شبهه و گسترش مواد مخدر چشم طمع و سلطه بر این کشور رادارند.

وی تأکید کرد: باید با حفظ هوشیاری و بصیرت‌افزایی و بصیرت‌دهی نگذاریم اهداف شوم دشمن به سرمنزل مقصود برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات