خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

سپاه اجازه عبور از خط قرمزها را به هیچ کسی نمی‌دهد

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: هرکس در هر جایگاه و مقامی که است مراقب باشد از خط قرمزها عبور نکند، سپاه اجازه عبور از خط قرمزها را به هیچ کسی با هر گذشته ای که دارد نمی دهد.
کد خبر: ۸۶۳۹۲۴۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم جشنواره صالحین قهاوند اظهار کرد: افراد و اشخاصی که در ایام انتخابات با توزیع پول، برنج، سیم کارت به دنبال جمع‌آوری آرای مردم هستند به درد نظام و مجلس و نوکری ملت نمی‌خوردند.

وی افزود: کسانی که از فتنه گران دفاع می‌کنند و افرادی که به دنبال مطرح کردن شورای رهبری هستند نباید به داخل مجلس راه پیدا کنند این عده نفوذی غرب و استکبار جهانی بوده و به دنبال فروپاشی در داخل نظام هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: چطور در دوره‌های قبلی مجلس خبرگان افرادی که دارای مسئولیت‌هایی در نظام بودند به دنبال شورایی کردن رهبری نبودند و امروز که دیگر مسئولیتی در نظام جمهوری ندارند حرف از شورایی کردن رهبری می‌زنند.

وی با بیان اینکه این صحبت‌ها نشانگر تضاد با افکار ولایت مطلقه فقیه است و ملت باید این گونه افراد را بشناسند، افزود: کاندیداها باید موضع خود نسبت به فتنه را مشخص کنند.

ابوحمزه با بیان اینکه فتنه خط قرمز نظام است، گفت: به کوری چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی رهبر عظیم الشان انقلاب عمری به بلندای آفتاب خواهد داشت و اگر عده‌ای پشت سر مقام معظم رهبری صحبت‌هایی انجام دهند ما نیز حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت.

وی ادامه داد: هرکس در هر جایگاه و مقامی که است مراقب باشد از خط قرمزها عبور نکند، سپاه اجازه عبور از خط قرمزها را به هیچ کسی با هر گذشته ای که دارد، نمی‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: حضور حداکثری پای صندوق های رای هم تکلیف الهی و تکلیف شرعی و دینی است و همه آحاد جامعه باید در انتخابات شرکت کنند.

وی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات کشور است و مایه تاسف و خجالت است که میوه مورد نیاز کشور از خارج تامین شود .

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم در 22 بهمن ماه ثابت کردند حضوری منسجم و قوی در انتخابات خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات