خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در فامنین:

انتخاب یک تکلیف و انتخاب فرد اصلح وظیفه است

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه فتنه سال 88 خط قرمز نظام است، گفت: انتخاب یک تکلیف و انتخاب فرد اصلح یک وظیفه است.
کد خبر: ۸۶۴۰۲۵۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
انتخاب یک تکلیف و انتخاب فرد اصلح وظیفه است
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در جمع بسیجیان و مردم شهرستان فامنین بیان کرد: فتنه سال 88 خط قرمز نظام است و نباید از سران فتنه و پدر خوانده گان فتنه در این موقعیت حساس کشور حمایت کرد.

وی با اشاره به بیانات بعضی از رسانه‌های بیگانه اظهار داشت: در این زمان که مردم باید آگاهانه یک انتخاب درست را داشته باشند، گاهی بیگانگان اسامی افرادی را، دیکته و از آنان حمایت می‌کنند، حرف از آزادی سران فتنه می‌زنند و به طور رسمی در رسانه‌های خود اعلام می‌کنند که به چه کسی رأی بدهید.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: در استان همدان بیش از 8 هزار شهید تقدیم انقلاب و حفظ ارزش‌های انقلاب شده است و اکنون نیز چندین شهید مدافع حرم نیز در همدان تشییع شده اند، آنگونه عمل کنیم که بتوانیم جوابگوی خون شهدا باشیم.

وی افزود: چه اتفاقی افتاده که بعضی از افراد مورد تایید قرار می‌گیرند ولی از یاران با وفای امام(ره) و مقام معظم رهبری تایید نمی شوند، چرا فرموده رهبر عزیزمان درباره نفوذ بررسی نمی‌شود و بحث نفوذ اهمیت خود را از دست داده است.

ابوحمزه گفت: انسان بصیر کسی است که دشمن را و راه درست را فراموش نکند و جهت‌گیری عقلی و اصولی داشته باشد و به تکلیف شرعی خود عمل کند.

وی بیان داشت: کسانی که به جایگاه مطلقه فقیه اهانت می‌کنند حق ندارند چه در بحث انتخابات خبرگان و یا مجلس شورای اسلامی نظر دهند و باید در برابر این افراد مقتدرانه عمل کرد و مراقب بود، چرا که دشمن در پی نفوذ است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ادامه داد: بایدها و نبایدهای فرد اصلح را بشناسیم و بدانیم کسانی که به نظام و اسلام با تمام وجود وفادار هستند و التزام و اعتقاد قلبی به ولایت فقیه دارند و در گفتار و عمل این را به اثبات رسانده‌اند، کسانی که اهل اسراف نیستند و ساده زندگی می کنند و به فکر مردم و قشر ضعیف جامعه هستند و خصوصا افرادی که در خدمتگزاری حسن سابقه دارند و خالصانه دلسوز انقلاب بوده‌اند، افرادی هستند که می‌توانند در امر هدایت کشور و آینده‌سازیمؤثر باشند .

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم ادامه داد: انتخاب یک تکلیف است و فردی اصلح و صالح را انتخاب کردن یک وظیفه و کسانی که رای سفید را بیان می کنند از لحاظ شرعی کار جایزی نیست و حرام است.

ابوحمزه بیان داشت: کسانی که شجاعت ایستادگی در برابر دشمن را دارند و محکم بر اعتقادات خود پایبند هستند و در برابر بی‌بی‌سی و دستورات آنان برای دادن رای به فرد مورد نظرشان موضع می گیرند و با ایمان و حفظ ارزش‌ها انتخاب می کنند بدانند که در دنیا و آخرت مدیون نیستند و به وظیفه خود عمل کرده‌اند.

وی اظهار کرد: با شام و ناهار نمی‌توان رای جمع کرد چراکه مردم آگاه هستند و با بصیرت انتخاب درستی می کنند و انتظار ما از مردم حضور باشکوهی چون راهپیمایی 22 بهمن و حضور در تمام عرصه‌های انقلاب و حمایت از نظام و رهبر انقلاب است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات