خبرهای داغ:
امام جمعه منطقه قهاوند:

امروز عده‌ای حمایت دشمنان را از خود افتخار می‌دانند

امام جمعه منطقه قهاوند گفت: امروز نه تنها بعضی حاضر به مرزبندی سیاسی نیستند بلکه حمایت دشمنان و بدخواهان را از خود افتخار می دانند.
کد خبر: ۸۶۴۰۲۴۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین محققی امروز در یادواره شهدای روستای میلاجرد قهاوند اظهار داشت: همان طوری که اسلام های دروغین در مقابل اسلام ناب چهره واقعی و حقیقی خود را نشان دادند و پرده نفاق کنار زده شده و در کنار آمریکا در سیر تحقق اهداف پلید آمریکا قرار گرفتند.

وی بیان داشت: در داخل جبهه انقلاب نیز با توجه به ریزش‌ها و رویش‌های به عمل آمده تجزیه و ترکیب جدیدی در حال رخ دادن است .

امام جمعه منطقه قهاوند افزود: انقلابیون در خط اصیل امام راحل و انقلابیون خسته و بریده از سیر انقلاب خمینی به نقطه ای رسیده‌اند که شفاف و مواضع خود را ابلاغ می کنند.

وی گفت: حال باید توجه کرد که کدام جریان می تواند انقلاب ایران را به انقلاب جهانی نزدیک تر کند و کدام جریان انقلاب را به سمت تحریف پیش خواهد برد.

محققی بیان کرد: شفافیت ایجاد شده به حدی است که بعضی حضرات ابایی ندارند از اینکه دولت در لیست انتخاباتی انگلیس قرار داشته باشند و دشمنان انقلاب با تمام وجود از آنها حمایت کنند در حالی که امام راحل یک معیار و یک شاخص برای شناسایی افراد در خط اصیل انقلاب تعریف کرده است.

وی ادامه داد: امام (ره) می فرمایند اگر دیدید دشمن از شما تعریف کرده باید به عملکرد خود شک کرده و مرزبندی خود را شفاف اعلام کنید .

امام جمعه منطقه قهاوند در پایان گفت: امروز نه تنها بعضی حاضر به مرزبندی سیاسی نیستند بلکه حمایت دشمنان و بدخواهان را از خود افتخار می دانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات