خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حضور گسترده و با شکوه تر مردم در انتخابات الزامی است

آیت الله محسن مجتهد شبستری در همایش همدلی و همزبانی نیروهای مسلح آذربایجان غربی گفت: ملت ایران با تجربیاتی که در دوره های قبل دارند در انتخابات پیش رو نیز مانند گذشته با بصیرت وارد صحنه می شوند.
کد خبر: ۸۶۳۲۷۱۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردم باید به دنبال انتخاب اصلح و حضور افراد با اراده و ایمان قوی و استکبارستیز باشند.

وی اظهار کرد: دشمن برای انتخابات روزشماری می کند و در کمین است تا از انتخابات به بهترین نحو استفاده سیاسی کند.آیت الله مجتهد شبستری اضافه کرد: راهپیمایی 22 بهمن دیگر اتفاق مهمی است که باید توجه ویژه به پیامد های حضور در آن کرد.

وی اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن باید با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود تا دنیا وفاداری ملت ایران را ببیند و بفهمد که این ملت پای آرمان های امام و رهبری ایستاده است.

آیت الله مجتهد شبستری اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن، ده سال امام خمینی (ره) با رهبری عالمانه خود پایه های انقلاب را مستحکم کرد و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب در عرض این 27 سال با صلابت، قاطعیت، مدیریت و تدبر انقلاب را رهبری کرده اند.

وی بیان کرد: در طول سال های پس از انقلاب همواره در مقابل کفار مقاوم و در مقابل خودی ها مهربان بوده ایم.

امام جمعه تبریز افزود: آمریکا همچنان شیطان بزرگ است و رهبر معظم انقلاب همان راه استکبار ستیزی امام (ره) را دنبال می کنند.

آبت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه نباید به کفار امروزی اعتماد کرد ادامه داد: نتیجه اعتماد به کفار آتش و عذاب است و اینها منشا فساد هستند.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان باید به قرآن و عترت تمسک جویند اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی موضوعی است که قرآن و رهبر انقلاب بر آن تاکید ویژه ای دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بیان کرد: تلاش ما استقامت در مقابل استکبار و از سوی دیگر تلاش برای نجات و آزادی فلسطین و سوریه و آزادی سرزمین های اشغالی از چنگال تکفیری های جنایت کار است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه قرآن نجات بخش است افزود: ثبات هر چه بیشتر نظام و انقلاب در گروه اجرای کامل آیات قرآن کریم و عمل به آن است.

آیت الله مجتهد شبستری وحدت و همدلی را رمز پیروزی جامعه مسلمانان ذکر کرد و گفت: نباید اجازه داد کسانی که به دنبال دو قطبی سازی کشور هستند به هدف خود برسند.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: دشمن هرگز از دشمنی دست بر نمی دارد و هوشیاری لازمه جامعه امروز است.

وی با اشاره به اینکه امروز جهان اسلام را دو خطر بزرگ تهدید می کند افزود: تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی دو تهدیدی است که جهان اسلام را امروز تهدید می کند.

ایت الله مجتهد شبستری گفت: کسانی که مزدور و دست پرورده آمریکا هستند، همه را تکفیر می کنند و در مقابل آن تشیع لندنی نیز سعی دارد افتراق و اختلاف ایجاد کند.

وی با اشاره به رشادت های نیروهای مسلح در دوران هشت سال جنگ تحمیلی اضافه کرد: دشمن که مشاهده کرد از راه جنگ و تجاوز نمی تواند به ایران اسلامی صدمه بزند مصمم شد تا از دو راه دیگر وارد کشور شود یکی از راه ایجاد تفرقه و دیگری از راه تهاجم فرهنگی.

این همایش با حضور نیروهای مسلح سه گانه استان اعم از نیروی انتظامی، ارتش و سپاه در حسینیه ثارالله ارومیه به مدت یک روز برگزار شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار