خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تأکید کرد

پرهیز از جناح‌گرایی‌ها در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه گفت: باید جناح‌گرایی‌ها را کنار گذاشت زیرا دشمن سعی بر ایجاد تفرقه دارد.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۰۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان کشاورزی در استان همدان با اشاره به اینکه طلبه‌ها پیام‌رسان دین خدا به مردم هستند اما وظایف خود را به‌درستی انجام نداده‌اند، اظهار داشت: پیام‌ دین باید کامل منتقل شود در غیر این صورت کار پیام‌رسانی عقیم می‌ماند.

وی بابیان اینکه برخی پیام دین را به‌صورت سلیقه‌ای و کلیشه‌ای منتقل می‌کنند و یا اینکه در آن دست می‌برند، افزود: نباید در پیام‌رسانی دخل و تصرف صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به کار و تلاش گفت: بر اساس حدیثی عبادت خدا ۱۰ شعبه دارد که ۹ شعبه آن کسب روزی حلال و یک قسمت آن نماز و روزه و عبادت است.

وی بابیان اینکه برخی جهالت کرده و این حدیث را برعکس کرده‌اند، اما باید به جنگ با جهل رفت، عنوان کرد: کشاورزان با تلاش خود برای کسب روزی حلال و ایجاد زمینه برای تأمین مایحتاج مردم، اجر بسیاری در نزد خدای متعال دارند.

محمدی با اشاره به پیشرفت‌های کشور و بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب، سیم‌خاردار وارداتی بود اما امروز به‌جایی رسیده‌ایم که موشک دوربرد می‌سازیم، عنوان کرد: خوردن نان حلال نعمت است و پرورش فرزندان نیک نتیجه استفاده از روزی حلال بوده است.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه گفت: باید جناح‌گرایی‌ها را کنار گذاشت زیرا دشمن سعی بر ایجاد تفرقه دارد.

کشاورز نمونه شهرستان تویسرکان نیز در ادامه بابیان اینکه در گذشته روش آموزش و ترویج کشاورزی به‌صورت کلاسیک انجام میشد، اظهار داشت: درگذشته انتقال دانش در بخش کشاورزی از بالا به پایین بود و این دانش از طریق کارشناسان و مروجان مربوطه به کشاورزان منتقل میشد و کشاورزان تنها شنونده بودند.

علیرضا محمد ظاهری بابیان اینکه در دهه اخیر روش آموزش و ترویج تغییر کرد، ادامه داد: کشاورزان نمونه هر استان برای انتقال تجارب به کار گرفته شدند و در راستای پیشرفت جامعه کشاورزی فعالیت کانون‌های انتقال تجارب آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه کانون انتقال تجارب سه سال پیش در همدان آغاز به کارکرد، افزود: این کانون از کشاورزان پیشرو و فعال هر شهرستان تشکیل‌شده و به‌صورت چرخشی گردهماییهایی را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات