خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ملایر به شهادت رساندن شیخ نمر را توسط عربستان به دلیل ترس از قدرت نهضت بیداری اسلامی دانست و گفت: اعدام شیخ نمر خواست هیچ یک از مردم دنیا نبوده و قطعا خون این شهید زمینه نابودی آنان را فراهم می کند.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۱۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدمحمد حسن فاضلیان در خطبه های این هفته نماز جمعه ملایر با محکومیت به شهادت رساندن شیخ نمر توسط آل سعود بیان کرد: امروز عربستان در مقابل جبهه مقاومت اسلام قرار گرفته و با حمایت از گروه‌های تروریستی در کشتار مسلمانان شریک است.

وی گفت: آل سعود شیخ نمر را با عده ای از قاتلان القاعده و النصره که خود از آنان حمایت می‌کند، اعدام کرد تا قدری روی مخالفت شیخ نمر سرپوش بگذارد.
امام جمعه موقت ملایر به شهادت رساندن شیخ نمر را توسط عربستان به دلیل ترس از قدرت نهضت بیداری اسلامی دانست و افزود: اعدام شیخ نمر خواست هیچ یک از مردم دنیا نبوده و قطعا خون این شهید زمینه نابودی آنان را فراهم می کند.

وی بیان کرد: اعتراض شیخ نمر به شهروند درجه 2 دانستن شیعیان توسط آل سعود بوده که آنان با وجود حضور بیش از 2 میلیون شیعه در قسمت های مختلف عربستان حقوق شیعیان را نادیده گرفته اند.
فاضلیان تصریح کرد: گناه شیخ نمر فقط اعتراض و انتقاد به وضعیت شیعیان عربستان بود که عربستان به خاطر این انتقادات شیخ نمر را زندانی شکنجه و به شهادت رساند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور بیان کرد: معرفی نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی نظام و قلب فرهنگی نظام و رهنمودهای روشنگرانه درباره انتخابات و حق الناس مهمترین سخنان رهبری در این دیدار بود.
امام جمعه موقت ملایر گفت: همانگونه که رهبری فرمودند باید نماز جمعه قطب تولید فرهنگ در کشور شده و همچون قرارگاه نظامی که تاکتیک و تدابیر جنگ در آن برنامه ریزی می شود نماز جمعه هم در قطب فرهنگی باید اقدام کند.
وی با اشاره به لزوم بازخوانی سخنان رهبری درباره انتخابات در دیدار با ائمه جمعه کشور بیان کرد: داوطلبین و طرفداران انان مراقب باشند که در حمایت از یک نفر از تخریب، دروغ، تهمت و افترا خودداری کنند و بدون مصداق روشنگری کنند .

فاضلیان با اشاره به سالروز قیام مردم قم بیان کرد: در 19 دی سال 56 مردم قم در اعتراض به مقاله توهین آمیز به امام خمینی(ره) تظاهرات برپا کردند که با به شهادت رساندن عده زیادی از مردم قم همراه بود.

وی افزود: این اعتراض جرقه ای بزرگ در پیروزی انقلاب زد و پس از شهادت عده زیادی از مردم قم و برگزاری مراسم های اربیعن و چهلم در شهرهای مختلف زمینه پیروزی انقلاب هر چه بیشتر فراهم شد.

گفتنی است؛ بعد از نماز جمعه نیز نمازگزاران و مردم مومن و ولایتمدار ملایر با راهپیمایی و سر دادن شعار «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر آمریکا» و... اعدام شیخ نمر را به دست آل سعود جنایتکار محکوم کردند.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات