خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

محور اصلی حرکت عظیم 9 دی دفاع از حریم ائمه اطهار (ع) و ولایت بود

فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار کرد:محور اصلی حرکت عظیم مردم در 9 دی 88 تنها دفاع از حریم ائمه اطهار (ع)، به ویژه حضرت امام حسین (ع) و ولایت بود.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۲۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر با تبریک سالروز میلاد خجسته پیامیر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه مردمی و ماندگار 9 دی اظهار داشت: حماسه ماندگار9 دی اوج ولایتمداری، عزت و سربلندی ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی گفت: دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی در فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، قصد براندازی جمهوری اسلامی ایران را داشتند که با هوشیاری و بصریت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه 9 دی خلق شد و تمام برنامه‌ ریزی‌ های دشمنان نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار کرد:محور اصلی حرکت عظیم مردم در 9 دی 88 تنها دفاع از حریم ائمه اطهار (ع)، به ویژه حضرت امام حسین (ع) و ولایت بود.

وی افزود: این حرکت خودجوش و ماندگار، بدون توجه به گرایشات سیاسی بود که باعث ماندگاری و پویایی این روز بزرگ شده است.

برزگر گفت: حماسه۹ دی پایان دوران فتنه در کشور بود و در این روز ملت غیور و ولایتمدار ایران توانست با حضور پرشور و بی نظیر خود در صحنه نشان دهد که در برابر تبلیغات شدیدی که به مدد رسانه‏ های بین ‏المللی علیه نظام اسلامی صورت می‏ گرفت بایستد و حق را از باطل تشخیص دهد.

وی با اشاره به لغزش برخی خواص در حوادث پس از انتخابات سال 88 اظهار کرد:علت لغزیدن خیلی از افراد بخصوص برخی خواص در فتنه ۸۸ به‏ خاطر کم‏بودن بصیرت بود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان درباره معیارهای بصیرت افزود:بصیرت یعنی شناخت زمان، شناخت دشمن، شناخت دوست، شناخت نیاز، شناخت اولویّت و شناخت کامل ولی فقیه زمان که در مقابل دشمن باید رهنمودهای ایشان را به‏ کار برد.

وی سپس با اشاره به برنامه های بسیج در سالروز حماسه 9 دی گفت:حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و حلقه های صالحین همدان در جهت تبیین وقایع حماسه نهم دی برای قشر های مختلف مردم فعال هستند.

برزگر اظهار کرد: بیش از 200 هیئت برادران و خواهران در قالب نهضت های روشنگری و نشست های سیاسی در همدان به روشنگری زوایای پنهان و دسیسه های شوم بیگانگان در معرفی مظاهر منکر در حوادث قبل از نهم دی، هتک حرمت به عزادران حسینی در ظهر عاشورای 88، دخالت مستقیم در امور کشور به خیال واهی قصد براندازی نظام و تبیین ابهت دینی و اقتدار ملی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات