خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: 9دی تجلی اراده ملت در برابر فتنه‌گران، خنثی کردن توطئه استکبار و خط بطلان بر آنها و افشای جریان نفاق جدید بود بنابراین باید به عنوان یک روز تاریخی زنده نگه داشته شود.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۴۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: جریان نفاق همواره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سعی بر ایجاد تفرقه و اختلاف بین صفوف مردم را داشت.

وی افزود: این جریان از فضای به وجود آمده بعد از پیروزی انقلاب برای فریب افکار عمومی استفاده کرد و در همان اوایل انقلاب با ایجاد آشوب و ناامنی چهره منافقانه خود را آشکار ساخت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی نیز جریان نفاق با قرار گرفتن در دامن صدام جنگ مسلحانه را آغاز کرد و منفور ملت قرار گرفت اما زوایایی از این جریان خود را حفظ کرد تا در برهه‌های دیگر بتواند با ایجاد اختلاف و تفرقه و نفوذ در حاکمیت دینی به اهداف شوم خود که همان غارت بیت‌المال بود، برسد.

وی ادامه داد: جریان نفاق در سال 88 به بهانه واهی تقلب، فتنه سبز را ایجاد کرد، فتنه ای که به مراتب گسترده‌تر و پیچیده‌تر از فتنه منافقین و بنی صدر در دهه اول انقلاب بود.

رضوی‌راد تصریح کرد: فتنه‌گران و سران فتنه در سال 88 با ایجاد بلوا وآشوب و همراهی بابیگانگان ام القری جهان اسلام را به آشوب کشاندند و فرصت بزرگی که با حضور 85 درصدی ملت ایران ایجاد شده بود، این فرصت را از مردم گرفتند و باعث ایجاد امید در دشمنان شدند.

وی ابراز داشت: فتنه‌گران و سران فتنه حتی به مقدسات مردم اهانت کردند و در روز عاشورای حسینی به صفوف عزاداران سالار شهیدان حمله کردند اما در 9دی که صبر ملت انقلابی لبریز شد حماسه‌ای بزرگ خلق شد و امت اسلامی ایران یکپارچه به خروش آمدند و فتنه را خاموش کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: حماسه 9دی در واقع تجلی اراده ملت ایران برای ادامه راه امام و شهدا در عمل به رهنمودهای ولی فقیه زمان بود.

وی خاطرنشان کرد: 9دی تجلی اراده ملت در برابر فتنه‌گران، خنثی کردن توطئه استکبار و خط بطلان بر آنها و افشای جریان نفاق جدید بود بنابراین باید به عنوان یک روز تاریخی زنده نگه داشته شود.

رضوی‌راد با تأکید بر حفظ وحدت و حضور حماسی مردم در راهپیمایی گرامیداشت 9دی اظهار داشت: باید بار دیگر خروش ملت را در برابر فتنهگران و منافقین به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: باید راه پر افتخار خود را با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های سیاسی و اجتماعی مانند انتخابات و راهپیمایی‌ها طی کنیم و از مجریان و ناظران انتخابات به ویژه شورای نگهبان برای جلوگیری از نفوذ عوامل فتنه و فتنه‌گران در نهادهای نظام حمایت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت زمانی محقق می‌شود که ملت ایران یکپارچه ومصمم در ادامه راه امام(ره) و شهدا و در خط رهبری حرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات