خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملایر:

فتنه‌گران به دنبال نفوذ در ارکان مهم کشور هستند

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه فتنه همچنان ادامه دارد، گفت: امروز نیز فتنه‌گران به دنبال نفوذ در ارکان مهم هستند تا اهداف خود را در کشور پیاده کنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۵۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
محسن احمدوند در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در ملایر با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: فتنه همچنان ادامه دارد و فتنه‌گران به دنبال نفوذ در ارکان مهم هستند تا اهداف خود را در کشور پیاده کنند.

وی افزود: با توجه به این امر نهادهای امنیتی و نظارتی باید با ایجاد همگرایی، افراد و مصادیق را توجیه و روشنگری کنند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: اگر فتنه‌گران می‌توانستند در سال 88 رأی مردم را جلب کنند به خواسته جورج سوروس یعنی همان انقلاب مخملی رسیده بودند و سعی داشتند در برخورد با نظام و اصل ولایت فقیه اقدامات ریشه‌ای انجام دهند.

وی اضافه کرد: در صورت موفقیت، فتنه‌گران اهداف خود را پیش می‌بردند و امروز شاهد بیداری اسلامی و شکل‌گیری جبهه مقاومت نبودیم و امنیت اسرائیل تهدید نمی‌شد.

احمدوند با اشاره به نقش بسیج در مهار فتنه 88 و مبارزه با نفوذ و بازگشت عناصر کودتای 88 به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور بیان داشت: نقش بسیج در این زمینه بصیرت‌افزایی، اگاهی بخشی و جدا کردن فتنه‌گران از هواداران بوده و هست.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد موج مثبت، بیان نقاط قوت نظام، تحلیل جریانات اهل نفوذ در بدنه جامعه و آگاهی‌بخشی به مردم، دلسوزان و اهل نظر از مهمترین وظایف بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات