خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار گفت: بسیج نقش کلیدی درمهار بحران به ویژه فتنه 88 داشت بنابراین باید بیشتر مورد حمایت قرا گیرد تا به موقع وارد عمل شود.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۷۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
علی مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به فتنه 88 و حماسه عظیم 9دی اظهار داشت: عناصر فتنه هنوز دست از اهداف خود برنداشته‌اند و از هر فرصتی برای فتنه‌گری و زیر سئوال بردن ارزش‌های نظام استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه عناصر فتنه مشکلاتی برای کشور به وجود آوردند، بیان داشت:امروز نیز وظیفه نهادهای امنیتی این است که تمام حرکات آنان رازیر نظر بگیرند و مردم را از عملکرد آنان آگاه کنند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهاربا بیان اینکه فتنه‌گران اهداف مستکبران را دنبال می‌کردند، گفت:اگر فتنه 88 به سرانجام می‌رسید در حوزه فرهنگی اهداف فرهنگ غرب را در کشور پیاده کرده و فرهنگغنی اسلام را کم کم نابود می‌کردند.

وی با اشاره به اثربخشی بسیج در جامعه عنوان کرد: اگر بسیج نبود کشوردچار بحران‌های بزرگی می‌شد چنان که مقام معظم رهبری فرمود بسیج برای دوستان مایه امید وبرای دشمنان مایه یأس وناامیدی است.

مختاری با تأکید بر حمایت از بسیج خاطرنشان کرد:بسیج نقش کلیدی درمهار بحران به ویژه فتنه 88 داشت بنابراین باید بیشتر مورد حمایت قرا گیرد تا به موقع وارد عمل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات