خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان فامنین خبر داد
مدیر کمیته امداد شهرستان فامنین از برگزاری نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه شهید چراغی کمیته امداد شهرستان فامنین همزمان با هفته وحدت و سالروز حماسه 9دی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۰۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

مسعود کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت و در آستانه نهم دی‌ماه نشست بصیرتی برای بسیجیان پایگاه شهید چراغی و پایگاه‌های مقاومت ادارات شهرستان با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با محوریت 9 دی و حضور آگاه و حماسی در انتخابات برگزار و به تبیین رسالت سنگین بسیجیان ادارات در محل کار و خدمت‌رسانی به مردم و نقش بی بدیل آنها در رضایت ارباب رجوع و سالم‌سازی محیط کار پرداخته شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان فامنین با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است، خاطرنشان کرد: امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون ایثارگرانی هستیم که در 8 سال دفاع مقدس با لباس خاکی خود از این آب و خاک دفاع کردند و ما نیز باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل در این خصوص که «محرومان، صاحبان و استوانه‌های انقلاب هستند»، گفت: خدمت به محرومان، جزو آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است و باید همه ما بر آن اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات