مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر خبر داد

کمک 250 میلیون ریالی خیر تهرانی به مددجویان ملایر

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر از کمک 250 میلیون ریالی خیر تهرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۵۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷

علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: یک خیر تهرانی در راستای کمک‌رسانی به محرومان و رفع مشکلات آنان مبلغ 250 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ملایر کمک کرد.

وی با بیان اینکه این بانوی نیکوکار تهرانی با اهداء کمک نقدی، گره از مشکلات مددجویان شهرستان ملایر باز کرد، افزود: با مساعدت این بانوی خیر مشکل مسکن یکی از نیازمندان و هزینه لوازم التحریر دانش آموزان تحت حمایت این نهاد رفع شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر بیان داشت: در سال گذشته این بانوی نیکوکار، مبلغ 3 میلیارد ریال بابت تامین جهیزیه، مشکلات درمانی، مسکن و امور فرهنگی مددجویان و نیازمندان شهرستان ملایر اهدا شده است..

وی ضمـن تشکـر از مساعدت‌های انجام شده در این زمینه توسط خیرین، حامیان ایتام و نیکوکاران، از آحاد مـردم نیک‌‌اندیش و قشرهای مختلف مردم خواست تا بمنظور تامین جهیزیه زوج‌های پشت نوبت، مساعدت‌ها و هدایای خود را به این نهاد مقدس در استان همدان و شهرستان‌های تابعه تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات