خبرهای داغ:
مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان خبر داد

تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان توسط بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان گفت: واحد بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان در راستای کمک و مساعدت به خانواده‌هایی که استطاعت تامین جهیزیه را ندارند، اقدام به تهیه و تکمیل جهیزیه زوجهای جوان کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۵۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷

شهلا شیخ علیان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با بیان اینکه دستگیری و کمک به خانواده‌های مستمند از وظایف انسانی است، اظهار داشت: در راستای تسهیل امر ازدواج زوج‌های جوان، واحد بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان اقدام به جمع‌آوری و خرید جهیزیه برای افراد نیازمند به ارزش 200 میلیون ریال کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه فقر و عدم امکان تهیه جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند سبب شده که امر مقدس ازدواج جوانرا به تاخیر بیاندازند و این امر به معنای انفعال در عرصه جنگ نرم و قبول شکست در مقابل تهاجم فرهنگیمی‌طلبد که به هر نحو ممکن در این راه کوتاهی نکنیم.

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان هدف از این امر را، سازماندهی کمک‌های مردمی برای کمک به امر خیر و خداپسندانه ازدواج برشمرد و تاکید کرد: همه ما چه به صورت فردی و چه به صورت سازمانیمسئول هستیم در حد توان و وسعبه صورت کمک های اختیاری و ارادی موانع پیش روی زوج های جوان را برای آغاز یک زندگی مشترک برداریم و یا آنها را به حداقل برسانیم و تامین جهیزیه، یکی از مهمترین موانع شروع زندگی مشترک است.

وی ادامه داد:فعال بودن در این عرصه یعنی پیشتازی در جبهه جنگ نرم که از اولویت های بسیج است وسپاه شهرستان همدان در طول سال جاری چندین بار اقدام به جمع آوری و تامین جهیزیه برای زوج‌های جوانیکرده است که خانواده های آنها از نظر مالی در تنگنا و مضیغه بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات