خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان رزن همدان خبر داد

اجرای 62 طرح دامپروری برای مددجویان رزن

مدیر کمیته امداد شهرستان رزن همدان از اجرای 62 طرح دامپروری با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون ریال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۷۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
سیدعباس هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای خدمت به محرومین و فراهم کردن زمینه اشتغال خانواده‌های محروم و نیازمند در سال جاری تعداد 62 طرح دامپروری برای مددجویان تحت حمایت این نهاد اجرا شده است.

وی افزود: در راستای اشتغالزایی و کمک به وضعیت معیشت مددجویان تحت حمایت وام‌هایی در قالب طرح‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی به مددجویان تعلق گرفته که این وام‌ها با توجه به نوع تخصص و حرفه مددجو تخصیص یافته است.
مدیر کمیته امداد شهرستان رزن اظهار داشت: با نظارت واحد اشتغال این نهاد برای اجرای این طرح‌ها بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان داشت: در سال جاری تعداد 35 مورد خدمات با اعتبار بیش از 2 میلیارد ریال برای مجریان طرح های اشتغال ارائه شد.

هاشمی تصریح کرد: اجراي طرح‌هاي خوداشتغالي و ايجاد فرصت‌هاي شغلي مناسب براي خانواده‌هاي نيازمند، با اتخاذ سياست‌هاي مؤثر و كارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌هاي كميته امداد قرار دارد و ارمغان آن تأمين عزت و كرامت خانواده‌ها و نيل به استقلال اقتصادي است که متولي اجراي اين برنامه بخش خودكفايي و اشتغال است.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌ها و فعالیت‌هایی كه برای خودكفایی مددجویان مورد حمايت توسط این نهاد انجام می‌گیرد یكی از اصولی‌ترین و شایسته‌ترین خدمات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات