خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه تویسرکان:

هر شهید نماد هویت ملت است

مدیر حوزه علمیه برداران تویسرکان گفت: هر شهید نماد پرچم و هویت ملت است و اگر ارزش های الهی و یاد شهدا تبیین نشود هویت ملت فراموش می‌شود و ملتی که خودش را فراموش کرد اسیر خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۱۹۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ابوالفضل بهرامی در یادواره شهدای دانشجو و گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان بیان داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا برای تمام اقشار مردم درس آموز است.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا به ویژه زمانی که مخاطبان آن دانشجویان باشند، می‌تواند روحیه شهادت طلبی، ایثار و از خودگذشتگی را برای نسل بعدی به ارمغان بیاورد.

مدیر حوزه علمیه برداران تویسرکان افزود: مسئولیت همه ما این است که وظایف خود را شناخته و با درک وضعیت موجود، در راستای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و با حرکت در مسیر شهدا در راستای تداوم انقلاب اسلامی بیش از پیش کوشا باشیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری یادواره‌ شهدا نهادینه کردن فرهنگ مقاومت برای نسل‌های آینده است، اظهار کرد: این یادواره‌ها ارزش دارد و اگر نباشند، راه، اهداف و آرمان های مقدس شهدا کم کم از بین می رود.

بهرامی تصریح کرد: هر شهید نماد پرچم و هویت ملت است و اگر ارزش های الهی و یاد شهدا تبیین نشود هویت ملت فراموش می‌شود و ملتی که خودش را فراموش کرد اسیر خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه عزتمندی ایران اسلامی در به پاداشتن یادواره های شهدا برای انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس است، گفت: در حقیقت در یادواره های شهداست که زمینه تفکر سازنده نسل های امروز و فردای مهیا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات