خبرهای داغ:

یادواره شهدای دانشجو و گمنام تویسرکان برگزار شد

یادواره شهدای دانشجو و گمنام تویسرکان با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و دانشجویان شهرستان تویسرکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۱۸۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره شهدای دانشجو و گمنام تویسرکان با حضور سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و مسئولان تویسرکانی و دانشجویان شهرستان تویسرکان برگزار شد.

رئیس دانشکاه آزاد تویسرکان در این مراسم با تأکید بر اینکه عزت و افتخار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا است، عنوان کرد: باید قدر و منزلت شهدا را بسیار بدانیم و آنها را الگوی خود قرار دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت برای قشر جوان و نوجوان تبیین شود.

مجتبی بابایی گفت: باید با برگزاری هر چه با شکوه‌تر این آیین‌ها، راه و رسم زندگی و از خودگذشتگی، رشادت، شهادت و ایثار شهدا را به نسل سوم کشورمان به درستی و به صورت تمام و کمال انتقال دهیم.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان نیز گفت: یادواره های شهدا تنها در تجلیل از مقام شهید نیست بلکه فرصتی است تا با سنگ محک شهدا، خودمان را بسنجیم و ببنیم چقدر در مسیر شهدا و امام شهدا در حال حرکت هستیم.

مرتضی اردلان افزود: رهبر انقلاب تأکید دارند تا دانشجو وارد عرصه های سیاسی شود اما سیاست زده نشود، چراکه همین تحصیل کرده های ما هستند که فردا مدیریت نظام را در دستان خود می گیرند و می طلبد تا دانشجویان با بصیرتی ویژه به شناخت عمیق آرمان های انقلاب اسلامی بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات