خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای استان همدان:

وقف در حوزه رسانه نیازمند همتی بسیجی‌وار است

مدیرکل صدا و سیمای استان همدان با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند وقف در حوزه فرهنگی است، گفت: برای وقف در حوزه رسانه باید همتی بسیجی‌وار شکل بگیرد.
کد خبر: ۸۶۰۴۷۴۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین میسر امروز در پنجمین همایش وقف و رسانه در باغ موزه دفاع مقدس همدان با بیان اینکه رسانه‌ها در جهان چندین تقسیم‌بندی دارند، بیان کرد: رسانه‌ها به عنوان ابزار در دست قدرت‌های بزرگ هستند و هرچه را بخواهند درست و هرچه را بخواهند نادرست جلوه می دهند.

وی افزود: این فضا و انحصار رسانه‌های جهانی با شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی و فعالیت‌ رسانه ملی شکسته شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان همدان تصریح کرد: امروز رسانه‌های جمهوری اسلامی به خصوص در حوزه برون مرزی بسیاری از اخبار و حقایق را به شکل صحیح انعکاس می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ندای آزادی‌خواهی جمهوری اسلامی ایران به گوش مردم جهان رسیده و نمونه بارز آن نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا است.

میسر با اشاره به تعاملی که بین دستگاه‌ها و رسانه‌ها وجود دارد، گفت: رسالت اصلی رسانه‌ها بالا بردن سطح آگاهی عمومی است.

وی ابراز داشت: اگر هر دستگاهی پیوست رسانه‌ای برای خود تعریف کند، می‌تواند اهداف خود را جامه عمل بپوشاند و بهتر به مردم خدمات بدهد که وقف یکی از مهمترین آنها است.

مدیرکل صدا و سیمای استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمود «در هر جای دنیا که هستید آنجا وسط دنیاست و با همان شدت باید کار کرد»، خاطر نشان کرد: امروز جامعه نیازمند وقف در حوزه فرهنگی است و برای وقف در حوزه رسانه باید همتی بسیجی‌وار شکل بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات