خبرهای داغ:
رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند از برگزاری همایش وقف با حضور دانش‌آموزان نهاوندی با عنوان «یاوران وقف» طی هفته وقف در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۵۴۹۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی از برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: این مراسم با حضور مسئولان شهرستان نهاوند و تجدید میثاق با آرمان شهدا برگزار شد.

وی با بیان اینکه انسان‌ها با عمل وقف خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه می‌کنند که پس از مرگ نیز اثر آن همواره باقی است، وقف را صدقه جاریه دانست و افزود: با انجام کارهای خیر از جمله ساخت مساجد، بیمارستان، کمک به زوجین در آستانه ازدواج و دیگر امور می‌توان پاداش دنیوی و اخروی را نصیب خود کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند با اهمیت به اطلاع‌رسانی در خصوص احیای فرهنگ وقف، خواستار توجه به این موضوع شد و بیان کرد: توجه به این مسئله در راستای رفع مشکلات نیازمندان بسیار حائز اهمیت است.

وی از برگزاری همایش وقف با حضور دانش‌آموزان نهاوندی با عنوان «یاوران وقف» طی هفته وقف خبر داد و افزود: دیدار با ائمه جمعه، دیدار با واقفین خیراندیش، محفل انس با قرآن، غبارروبی بقعه امام‌زاده ابراهیم (ع) و ... از برنامه‌های شهرستان نهاوند در هفته وقف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات