خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: مجموعه استان در راستای تقویت و تحقق نیات واقفان تلاش دارد و از سویی به عنوان نگاه توسعه محور به موضوع وقف نگاه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۵۳۶۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد ابراهیم الهی‌تبار ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 8 هزار شهید استان و بالاخص شهید قدوسی و شهید مدنی اظهار داشت: استان همدان منطقه پر خیر و برکتی از نظر منابع انسانی و طبیعی است و به همین جهت در تاریخ، این استان خاستگاه بزرگان، عرفا، دانشمندان زیادی چون، ابوعلی سینا، آیت الله مدنی، میرسید علی همدانی و غیره است.

وی بیان کرد: امروزه بسیاری از شخصیت‌های کشور در عرصه دین و معرفت از اهالی همدان هستند، ضمن اینکه همدان موقوفات قوی و غنی را به خود اختصاص داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: مجموعه استان در راستای تقویت و تحقق نیات واقفان تلاش دارد و از سویی به عنوان نگاه توسعه محور به موضوع وقف نگاه می‌شود.

وی عنوان کرد: اگر وقف در جایگاه واقعی خود قرار و نیات واقفان به خوبی جاری و ساری شود، این امر به شدت در حوزه‌های مختلف می‌تواند اثرگذار باشد که این نگاه مجموعه مدیریتی استان همدان به وقف است.

الهی‌تبار با بیان اینکه یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی در کشور وقف است، گفت: توجه به وقف یکی از محورهای توسعه استان همدان است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم رسالت خود را در راستای نیات واقفان به خوبی به انجام برسانیم، گفت: مدیر سابق در راستای توسعه استان با استفاده از وقف گام‌های موثری برداشتند و عملکرد ایشان مورد رضایت مجموعه استان بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین زین‌العابدینی مدیری جوان و خوش‌برخورد است که با استفاده از تجربه‌های خود عملکرد مناسبی را در مجموعه اوقاف ارائه داد.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد، از زحمات حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان قدردانی و حجت‌الاسلام محمد کاروند به عنوان مدیرکل اوقاف همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات