خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

جریمه 155 میلیون ریالی يك رستوران توسط تعزیرات حکومتی همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 155 میلیون ریالی يك رستوران با شکایت شاکی خصوصی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۲۱۱۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا حسن‌پور اظهار داشت: يك رستوران با شکایت شاکی خصوصی توسط تعزيرات حكومتي همدان به 155 ميليون ريال جريمه محکوم شد.

وی افزود: با توجه به شکایت شاکی خصوصی از یک رستوران در خصوص گرانفروشی و تشکیل پرونده در شعبه هیأت بدوی تعزیرات حکومتی همدان، پس از کارشناسی و احراز تخلف به پرداخت 95 ميليون ريال در حق شاکی خصوصی و 60 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به بازرسی سرزده و شبانه از کشتارگاه طیور همدان و پست قرنطینه دام و طیور گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون 176 فقره گزارش توسط دامپزشکی به تعزیرات حکومتی استان ارسال و متخلفین به پرداخت383 میلیون و 400 هزار ریال جریمه محکوم شده‌اند.

وی افزود: بازرسی مشترک تعزيرات حکومتی و اداره کل دامپزشکی استان همدان از وضعيت کشتارگاه‌های طیور و پست قرنطینه استان نیز با توجه به سیاست پیشگیرانه سازمان تعزیرات حکومتی، رعایت حقوق تولیدکننده و مصرف‌کننده و اهمیت مرغ در سبد غذایی جامعه و لزوم حضور فعال‌تر دستگاه‌های نظارتی در سطح تولید و عرضه صورت گرفت.

حسن‌پور بیان داشت: این سازمان با هدف خدمت‌رسانی به مردم و با هماهنگی با اداره کل دامپزشکی استان نظارت و بازرسی از تولیدکنندگان وعرضه‌کنندگان فرآورد‌های خام دامی را در راستای پیشگیری از وقوع تخلف تشدید کرده و بازرسی‌های سرزده و شبانه در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از یکی از کشتارگاه‌های استان همدان تصریح کرد: در این بازرسی از چرخه حمل و انتقال مرغ زنده به کشتارگاه تا کشتار و بسته‌بندی مرغ و فرآورده‌های آن مورد برسی قرار گرفت و موارد لازم تذکر داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: این هیأت در ساعت 2 بامداد از پست قرنطینه دامپزشکی واقع در گلوگاه شهید زارعی همدان بازدید و از نزدیک نحوه نظارت بر ورود و خروج فرآورده‌های دام و طیور را مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های دامی به ویژه بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان نیز سازمان دامپزشکی در مبادی ورودی و خروجی تمام استان‌ها پست‌های قرنطینه دامی را مستقر کرده است.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: مامورین دامپزشکی به صورت شبانه‌روزی تمام محموله‌های دام و طیور را هنگام ورود و خروج متوقف و پس از کنترل مجوزهای مربوطه اجازه عبور صادر می‌کنند و در صورت فقدان مجوز و یا هر گونه ابهام در سلامت محموله موضوع بلافاصله برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ابلاغ می‌شود.

وی ابراز داشت:هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق شماره پيامك 30009651 یا تلفن 32524484تعزیرات حکومتی همدان (مركزاستان) یا تلفن ۱۲۴( بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت) اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات