خبرهای داغ:
5 آذر ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین؛

مراسم اربعین شهدای مدافع حرم در همدان برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری مراسم اربعین شهدای مدافع حرم شهیدان کرمی، صانعی و مصطفوی و گرامیداشت یاد شهید فانوسی در حسینیه امام(ره) همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۱۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

علی‌اکبر کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج همواره در تمام عرصه‌ها با آمادگی کامل حضور داشته و تأثیرگذار بوده است.

وی هفته بسیج را فرصتی برای بیان ازخودگذشتگی‌ها و گوشه‌ای از فعالیت‌ها و اقدامات بسیج عنوان کرد و افزود: امروز نیز بسیجیان در هر عرصه‌ای که نیاز باشد از انقلاب و اسلام دفاع کرده و در این راه جانفشانی می‌کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان شهدای مدافع حرم را بسیجی به معنای واقعی خواند و تصریح کرد: شهدای مدافع حرم به تأسی از مولا و سرور خویش امام حسین(ع) و به تبعیت از ولی‌فقیه به دفاع از مظلومان سوریه شتافتند و در این راه به آرزوی دیرینه خود شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: مراسم اربعین شهدای مدافع حرم همدان شهیدان مجتبی کرمی، مجید صانعی و سیدمیلاد مصطفوی و گرامیداشت یاد شهید محسن فانوسی روز پنجشنبه 5 آذر ماه در حسینیه امام(ره) همدان برگزار می‌شود.

کریم‌پور بیان داشت: این مراسم از ساعت 14:30 الی 16:30 با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس و همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ شهید مجید صانعی عضو گردان 161 امام حسین(ع) همدان، شهید مجتبی کرمی عضو گردان 154 تکاور حضرت علی‌اکبر(ع) همدان، شهید سیدمیلاد مصطفوی از بسیجیان گردان ۱۶۵ امام حسین(ع) و شهید محسن فانوسی از کارکنان گروه مهندسی 43 ملایر بودند که در دفاع از حرم آل‌الله در سوریه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات