خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان سردار شهید همدانی را قافله سالار شهدای حرم دانست و گفت: سردار حسین همدانی بیش از 40 سال از عمر با برکت خود را صرف انقلاب و اسلام کرد.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۳۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر در مراسم اربعین شهدای ورزشکار مدافع حرم همدان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: این مراسم برای شهدایی که ورزشکار بودند برگزار شده و این شهدا در راستای دفاع از حریم اهل بیت(س) جان فشانی کردند.

وی با اشاره به اینکه آخرین روز هفته بسیج به نام "ایثار و شهادت" نامگذاری شده است افزود: به فرموده امام راحل(ره) بسیج به معنای آمادگی و حضور در همان نقطه‌ای است که قرآن، نبوت و امامت مسیر را طی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان کرد: شهدای مدافع حرم قهرمانان واقعی هستند و باید الگوی جوانان و ورزشکاران باشند .

وی با بیان اینکه شهدای ورزشکار مدافع حرم هم در عرصه ورزش و هم در عرصه معنویت خوش درخشیدند، تصریح کرد: این شهدا اگر معنویت نداشتند نباید به سوریه می‌رفتند چراکه برای مثال شهید مصطفوی با اصرار زیاد و با اخذ اجازه از پدرش به سوریه رفت.

برزگر بیان کرد: شهید مصطفوی گویی می‌دانست که در سوریه به شهادت خواهد رسید و هنگامی که در سوریه بود با شجاعت از سلفی‌ها و تکفیری‌ها تلفات زیادی گرفت و خود نیز در راه دفاع از حریم اهل بیت رسول اکرم(ص) به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهید صانعی استاد هنرهای ورزشی بود، عنوان کرد: این شهید هنگامی که می‌خواست به سوریه برود بیش از یک هزار فشنگ را که 25 کیلوگرم وزن دارد به کمر خود بسته بود و به شوق شهادت به سوریه اعزام شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان به شهید مجید کرمی نیز اشاره کرد و گفت: این شهید یکی از بهترین رنجرهای ایران بود که در سطح بهترین‌های دنیاآموزش دیده بود و هرگز نمره او در تیراندازی به اهداف 200 متری کمتر از 180 نبود.

وی افزود: شهید فانوسی نیز یکی از بهترین تخریبچی‌ها بود که در این عرصه بسیار زحمت کشیده بود و در کارنظامی، یک متخصص زبده بود.

وی سردار شهید همدانی را قافله سالار شهدای حرم دانست و تأکید کرد: سردار حسین همدانی بیش از 40 سال از عمر با برکت خود را صرف انقلاب و اسلام کرد و با کار کردن روی نفس توانست معنویت خود را تقویت کرده و با روحیه‌ای بالا در سوریه انجام وظیفه کرد و در نهایت نیز به درجه شهادت نائل گشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات