خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان خبر داد

برگزاری 175 برنامه طی هفته بسیج در پایگاه‌های تابعه حوزه شهید خادم‌پر همدان

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان از برگزاری 175 برنامه طی هفته بسیج در پایگاه‌های تابعه حوزه شهید خادم‌پر همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۳۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱

هوشنگ صمدی مطلوب در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان بیان داشت: هفته بسیج فرصتی برای گرامیداشت شهدا و نمادی برای گزارش اقدامات بیکران بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی است.

وی با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ و دشمن درجه یک انقلاب است، گفت: آمریکا تلاش می کند تا با نفوذ بر کشور ایران را نا امن کند و از هر ابزاری برای این کار استفاده می‌کند.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان تصریح کرد: بسیجیان باید با هوشیاری و بصیرت در تمام لحظات آمادگی لازم برای مقابله با نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن را داشته و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت باشند تا در زمان نیاز بتوانند با عمل به موقع با دشمن مقابله کنند.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج با عنوان «بسیج دست قدرت خدا» و برگزاری 175 برنامه در این هفته افزود: برگزاری راهپیمایی گردان الی بیت المقدس حمزه سید الشهدا(ع)، مسابقات ورزشی رزم آوران انتخابی حوزه، میقات صالحین، کوهپیمایی بسیجیان، راهپیمایی پایگاه های گردان محور، خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس و نشست های بصیرتی و سیاسی از جمله برنامه‌های این حوزه در هفته بسیج است.

صمدی عنوان کرد: افتتاح سوله ورزشی صالحین، سرکشی از خانواده شهدا به ویژه شهید مدافع حرم محسن فانوسی، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از چهره های نخبه های علمی، فرهنگی و ورزشی بسیج از دیگر برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: در آخرین روز از هفته بسیج نیز بسیجیان این حوزه به همراه اعضای گردان الی بیت المقدس در همایش « حماسه حضور بسیجیان» حضور خواهند یافت.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان در پایان با توجه به تحولات اخیر منطقه در سوریه و پیروزی‌های حزب الله و جیش والوطنی ها در سوریه و همچنین شهادت سردار سر لشکر حاج حسین همدانی مدافع حرم ال الله اظهار داشت: بسیجیان حوزه مقاومت آمادگی لازم را در برای صیانت و دفاع از حرم ال الله دارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار