خبرهای داغ:
رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي از برتري 400 نفر از كاركنان اين فرماندهي در مسابقات استاني درك مفاهيم قرآن كريم و راه يابي به مسابقات كشوري خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۳۱۶۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،حجه الاسلام محمد حسين عادل پور، گفت: مرحله مقدماتي اين مسابقات در چهار رشته قرائت تحقيق، قرائت تحليل، اذان و حفظ يك جزء روز هاي سه شنبه و چهارشنبه 12 و 13 آبان ماه با استقبال پرشور كاركنان پليس و خانواده هاي آنها در دارالقرآن كريم عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان اصفهان برگزار شد.

وي افزود: همچنين آزمون درك مفاهيم و تفسير نيز به طور همزمان در سراسر كشور روز پنجشنبه چهاردهم آبان ماه با حضور دو هزار و 500 نفر از كاركنان پليس و خانواده هاي آنها به صورت حضوري و مجازي برگزار شد كه 400 نفر از شركت كنندگان توانستند نمره قبولي را در اين آزمون كسب كنند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه در هر رشته سه نفر به عنوان نفر برتر انتخاب و طي مراسمي جوايز نفيسي به آنها اهدا مي شود گفت: نفرات برتر اين رشته ها به مسابقات كشوري نيز راه پيدا كردند.

حجه الاسلام عادل پور، در خصوص آزمون ساليانه حفظ قرآن كريم نيز گفت: در راستاي لبيك به امر رهبر معظم انقلاب مبني بر تربيت 10 ميليون حافظ قرآن در كشور و اجراي طرح نهضت حفظ قرآن در نيروي انتظامي، آزمون حفظ يك جزء، سه جزء، 10 و 20 جزء و حفظ موضوعي نيز طي ماه هاي آتي برگزار خواهد شد كه تا كنون نزديك به سه هزار نفر از كاركنان و خانواده هاي آنها در اين طرح ثبت نام و آمادگي خود را اعلام كردند.

لنتهای پیام/ 63055/

ارسال نظرات